Redakční testy, recenze

Čínská kůže Bashan BS 300

Kožená paráda od BASHAN

Něco málo z technických dat

Engine
Type: single cylinder, water cooling, four stroke, under the cam
Ignition mode: CDI
Compression proportion: 10:1
Start mode: electric
Fuel tank capacity: 5.5L
Transmission mode: chain
Power: 11.5KW/6500r/min
Max. torque: 17.5N.m/6500r/min
Min. ground clearance: 130mm
Max. speed ?70km/h
Power source: 12V, 14Ah
Transmission: 4 gears with reverse, manual clutch
Cylinder size: 67 x 65mm
Engine oil: 1L
Lubrication: press splash
Displacement: 229.2 ml
Parking trig: mechanical lock
Gas cylinder number: 1

Chassis
Front wheels: 215/50-12
Rear wheels: 215/50-12
Break type (F/R): F&R interactive disc brake
Front hanging: double arm-swing, integral ballonet absorber
Rear hanging: inner single ballonet absorber

Dimensions
Product dimensions : 1,750×1,200×1,060 mm
Carton dimensions: 1,700×1,150×880 mm
Wheelbase: 1,300mm
Height of seats: 860mm
Dry weight: 190kg
Load capacity: 170kg
Climbing degree: ?20°
Min. turning radius: 2,800mm
Max. number of riders: 2

color: red/yellow/blue/green/camouflage

Tak nevím kde začít.
Tuhle čtyřkolku jsem znal ze stránek výrobce a katalogu. Vyrobila to velmi známá čínská firma BASHAN.
Katalogový obrázek vypadal nemastně a nevěděl jsem, co si mám o tomto stroji myslet.



K mému velkému překvapení došlo okamžitě po vybalení z bedny. Nechci zde zpívat nějaké ódy chvály, ale je to dost zdařilá čtyřkolka.
Zpracování je na dost velké úrovni a je znát, že se čína lepší ze dne na den. Čistota svárů na konstrukci (už jsem viděl i horší)
je nepřehlédnutelná oproti tomu, co zde někteří čínští výrobci předvádějí. Kostra je vizuálně pevná, nápravy silné a plasty sedí dobře.
Co mě tedy dostalo je sedačka a nášlapy v hnědé imitaci kůže. Bál jsem se i na to šlápnout, abych je neumazal.
Nášlapy jsou z pevné a masivní slitiny a doplnění s tou koženkou působí zajímavým dojmem.
Při pohledu ze předu na mne dýchla atmosfera filmu Vetřelec (je to ale jen můj názor), ale ta světla a celek, no prostě si nemohu pomoct.
Sportovní stavitelné tlumiče včetně centrálu na tomto kousku fungovaly úplně normálně a asi tak jak se od nich očekává.
Je to silniční čtyřkolka, ale na nějaký ten terén si asi taky troufne. Jízda je svižná a motor zatahuje při každém přidání plynu.
Na moji postavu bych asi trošku přitvrdil centrál, byl jsem jak na moři - houpalo to a houpalo.
Ale jinak to na silnici sedí a nechová se to jako u předchozích uskakujících modelů.
Nemohu opomenou kola. Srdce leckterého tuningáře musí nad tímhle zaplesat. Krásná hliníková kola a ještě k tomu v barevném laku.
Ale abych jen nechválil, tak musím zkritizovat opětovné nasazení digitálního displeje, který má snahu něco zobrazovat.
Proč je použit, tak to mi nemohl vysvětlit ani můj zahraniční kamarád, který se uvolnil k vyfocení na této čtyřkolce.

Autor: Kovboj





Autor: Kovboj

| Vydáno dne 19. 02. 2008 | 8426 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Online jsou
Vyhledávání

Vyhledat text

Naše akce
>>> Moto china cup 2010
>>> Moto china cup 2009
>>> Sraz - Baraba 2009
>>> Moto china cup 2008
>>> Sprint 200m minibike&scooter 2008
>>> Baraba 2008 - akce čínských strojů

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.