Články

Trocha kritiky na čínskou výrobu - 2

ČÍNSKÁ VÝROBA A JEJÍ KVALITA OČIMA JEDNOHO VLASTENCE - VLASTNÍ ZKUŠENOST!!!

YUKI WHIP 2T

Nebudu psát žádný román, ani si stěžovat, jak je ta čínská věc strašná.
Už těch závad bylo tolik, že si stejně přesné detaily nepamatuju, ani v kolika kilometrech se to stalo a kolikrát jsem to reklamoval.
Takže jenom stručný výčet problémů, které jsem na tomto skůtru řešil. Nepčítám odfláknuté zpracování a nesedící plastové díly kapotáže.
Koupil jsem ho přítelkyni (teď už manželce) jako dárek za státnice, ale protože už se na tom bojí jezdit, hrkám na tom sám a testuju,
co všechno se na tom ještě dokáže pokazit. Momentální stav kolimetrů je asi 1800 a od novoty už jsem musel řešit tyhle problémy:

- Hned po první cca 70km projížďce jsem musel poutahovat skoro všechny šrouby a matky, co tam byly.
Ze závažnějších uvádím uchycení zadního centrálního tlumiče, který držel na posledním závitu.
Dále povolená matka na ose zadního letmého kola. Díky tomu, jak kolo házelo, se prodřel zadní blatník
- Záhy jsem zjistil, že nejde štelovat přední světlo
- Dvakrát jsem řešil nefungující tachometr
- Musel jsem dodatečně vyrobit odvětrání nádrže, protože při plné nádrži a parkování na slunci se zvýšeným tlakem v nádrži
přeplavoval karburátor a nešlo to nastartovat.
- Znovu jsem řešil povolené zadní kolo. Musel se odfrézovat hliníkový přelitek přes ocelový náboj kola,
aby se matka nedotahovala na hliník.
- Vyměňovalo se gufero na ose zadního kola, které tam nějaký čínský montér nasadil tak, že ho roztrhl.
- Přestal jsem se pokoušet o nějaké rozumné seřízení volnoběhu.
- Neustále dotahuju zadní bubnovou brzdu. Nevím, jestli je tak nekvalitní obložení nebo lanko.
- Vyměnil jsem brzdové destičky přední kotoučové brzdy. Skoro to nebrzdilo, zato hezky pískaly.
- Několikrát už jsem utahoval řízení, které se pokaždé povolí díky tomu, že se natáhne objímka z čínské oceli.
- Neustále se povolující zadní kolo jsem vyřešil (doufám, že provždy) kontramatkou.
- Vyvrtal jsem do dna kastlíku pro baterku otvor pro odtok vody, která v originále odtékala
až po zaplavení kontaktů baterie otvorem na průchod kabelů.
- Odešla čínská gelová baterie.
- Od začátku skůtr táhne doprava a při puštění řídítek se krásně rozkmitají.
- Při rychlosti kolem 60km/h to od začátku strašně háže, předpokládám, že na vině jsou nevyvážená kola.
Ještě jsem se nedostal k tomu, abych je nechal vyvážit.
- Boční stojan má tak silnou vratnou pružinu, že sebemenší poryv větru ho z něj shodí.
- Ve zpětných zrcátkách nejde skoro nic vidět, takže ani moc nevadí, že se na každém hrbu samy pohnou.
- Veškeré samořezné šrouby, co jdou do nějakého plastu mají už od výroby stržený ten plastový portikus.
Některé byly dokonce opraveny izolepou a sirkou.
- Při vybité baterii by měl skůtr jít nastartovat nakopávačkou, ale to samozřejmě nejde, takže jediná možnost jsou startovací kabely.
- Po delším odstavení je velký problém nastartovat.
- Dost špatně ukazuje palivoměr a kontrolka stavu oleje v nádobce svítí už tak od půlky nádobky.
- Naposledy jsem ztratil šroub, co drží kryt variátoru.
- Jinak se to v zatáčkách strašně kroutí a celkově jsou jízdní vlastnosti dost hrozné.
Říkal jsem si, že koupím Číňana, dotáhnu pár šroubů, oželím nějakou tu nepřesnost a budu spokojený.
To jsem se ovšem dost zmýlil. Určitě jsem na nějaké drobnosti zapomněl, takže pokud si ještě vzpomenu nebo přibude nějaká další závada,
budu informovat

Autor: Čestný člen Shollochov

| Vydáno dne 19. 02. 2008 | 6098 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Online jsou
Vyhledávání

Vyhledat text

Naše akce
>>> Moto china cup 2010
>>> Moto china cup 2009
>>> Sraz - Baraba 2009
>>> Moto china cup 2008
>>> Sprint 200m minibike&scooter 2008
>>> Baraba 2008 - akce čínských strojů

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.