Forum
6.4.24, Pavelvm
Re: Padání řetězu
>>
25.3.24, Nemiem
ATV 110 píská
>>
8.1.24, Miky12345
Re: Závodní řídic...
>>
15.12.23, bure1977
Re: atv 110ccm ne...
>>
14.12.23, bure1977
Re: Atv 110 nesta...
>>
20.8.23, Masata
Serizení ventilů ...
>>
15.8.23, Knapa88
Olej prosakuje př...
>>
25.11.22, ovesnyvk
Re: Rány při star...
>>
23.11.22, Kovboj
Re: Nestartuje st...
>>
23.11.22, Kovboj
Re: Motor se zadu...
>>
19.5.22, Kecal
Re: jawa betka šk...
>>
28.1.22, alik
Nestartuje studen...
>>
Zobraz více výpisů
Statistiky
|
profík
Příspěvků: 308
Zaregistrován:
04.08. 2012
| Název příspěvku: Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Podívej , k tomu pístu a rozvodam, píst v HÚ znamená nejenom píst fizicky v horní poloze, ale znamená, že píst je v horní poloze, a na zapalování je taky " na rýsce HÚ" . Pak váčky májí být dole ve tváru obráceného "V" . Pokud to dáš obráceně, nenastartuješ!!!! Na jednu otáčku váčky přichází dva otočení kliky. Tak jsou onstruováný 4-takty. | |
|
IP:.xxx Vloženo:29.07.2014 01:24:38 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
OK, udělam tak jak říkáš. Ale měl jsem za to, že jsem měl kliku na značkách když jsem to fotil a vačku nahoru.
A teoreticky mně napadá, není to vlastně jedno? Když si to představim, tak ta klika se otočí dvakrát a ta vačka jednou, takže se stejně potkají nahoře i dole | |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:29.07.2014 11:42:33 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 308
Zaregistrován:
04.08. 2012
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
kde se potkájí píst a vačka je jedno, ale není jedno, kdy ti svíčka hodí jiskru, že? tá hodí jenom jednou, a to kdýž ventily jsou zavřené, a píst má stlačenou směs. | |
|
IP:.xxx Vloženo:29.07.2014 18:20:19 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 15
Zaregistrován:
13.12. 2009
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
A nehaže zapalovani jiskru při každe otačce klikovky tudiž i ve střihu ventilu???Je jedno jestli budou ventily ve střihu nebo obloučky vačky dole(obracene V)duležite je at je pist v horni uvrati.Na rozvodovem kole jsou 2rysky a 1 tečka a ta tečka musi byt v nejvyššim bodě hlavy a to jsou ty obloučky vačky dole,v tom bodě se seřizuje vule ventilu... | |
|
IP:84.244.91.xxx Vloženo:30.07.2014 00:41:07 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Ano, háže v každé otočce, ale jednou do prázdna. To je ten moment, kdy je vačka nahoru, tlačí na ventily, které jsou pootevřené. | |
|
IP:109.233.71.xxx Vloženo:30.07.2014 09:12:29 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Posuneme se kdyžtak kousek dál
Přišel mi nový píst a kroužky.... a ted na to koukam a studuju co a jak a kam.... Mám dohromady 5 kroužků (2 hlavní a jeden stírací). Podle tlouštky zařezů v pístu jsem si určil ktery jsou stírací-tady by být problem neměl, vypadají tvarově i rozměrově stejně + k nim je ten pružnej kroužek.
Ale co si nejsem uplně jistej jsou ty hlavní kroužky:
*Jeden je celej černej, má na sobě označení LX a má ostré hrany všechny, pruřez jako obdelnik.
*Druhy kruh je černý ale na vnějšku stříbrný. Má ale ještě na JEDNé vnitřní hraně skosení.
A ted kam s tím skosením a do jakých pozic??
Něco jsem si přečetl od Goetze, takže nejakej tip mam, ale s tim vnitřním ukosem to jsem nedopátral zatím-udajně jsou obě polohy dle typu | Upraveno ok1vkt v 03.08.2014 22:12:55 |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:03.08.2014 22:00:07 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Tak si odpovím sám navštívil jsem par lidí v servisu, a nakonec to poskládal. První byl s chromovym vnějškem, daný ukosem nahoru. Poté černý obdelnikový, a nakonec stírací.....
Složil sjem uspěšně motor, rozvody mi maličko neseděli, možná o čtvrt zubu, prý se to ale muže stávat..... Kort u mně když jsem měl celé kolo sundané
No složil jsem to a nechal na radu běžet jen na starter bez komprese. Poté nasadíl.....a Vrrrrm krasně šlape, super komprese
Mockrát všem díky za pomoc při skládání a za rady | |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:08.08.2014 20:10:30 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Jo a zázraky se nekonají motor si přede krásně, i karbec jsem seřídil..... ALE když mam motor v zátahu tak na 3ku a 4ku slyšim kovové rány Tak jsem si myslel že by to dělal řetěz? Na jedné rozetě ho mam docela na straně a na druhé rozetě taky... Tak jsem laboroval. Zvedl zadni kola do luftu a roztočil je. Zvuk se opět ozyva, ne ale tolik. Tak jsem to trosku začal rozebirat. Myslel jsem si že by ložisko, protožš ten řetěz občas trosku zadrhnul. Ale asi ne, kdyz jsem rezet sundal tak se to zda dobry....
Mám strach, že bude načatá převodovka. Nebo jaka je nejčastější závada? Retez bych nerekl že mam vytahanej, mam tam nějakej Japonskej a nevypada jako blato. Nevim co se davalo origo? | |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:08.08.2014 20:14:48 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Ještě k těm kroužkům. Taková jednoduchá nápověda. Stačí dát kroužek se značkou nebo nápisem směrem nahoru. | |
|
IP:109.233.71.xxx Vloženo:11.08.2014 10:12:06 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Měl bych dotaz k tomu řetězu... protože všechno vypada, že cinkání je od řetězu. Jeho spodní část s průvěsem mi mlátila do kyvky.... A tak jsem to napnul, ale musím ho mít naplej takovym zpusobem, že se mi to absolutně nelíbí.... Zvažuju výměnu řetězu, ted tam mam 50VX. Mám možnost mít řetěz s označením 10A od ČZ. Ale je slabší, dle tabulek 22kN zatížitelnost. Ten co tam mam ted má zatížení 43kN. Mysl.íte, že je na tu čtyřkolku dostatečnej ten 22kN 10A-1 ???
Protože spojku na řetěz 50VX hledám marně (říznul jsem ho, abych ho rozpojil) | |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:12.08.2014 19:45:53 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 21
Zaregistrován:
14.08. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Ahoj předem se omlouvám ale nevím jak přidat příspěvek do této diskuze tak to skusím přes tebe.
Mám tu samou čtyřkolu jako ty vše mi funguje bez problémů až na vytahaný řetěz nevíš prosim tě jak se šponuje nemůžu na to přijít zatím díky
| |
|
IP:93.91.154.xxx Vloženo:14.08.2014 17:13:05 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Vydrží to i daleko slabší řetěz. | |
|
IP:109.233.71.xxx Vloženo:16.08.2014 08:34:41 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Tak to je super že to tewn retez vydrží. Ja si pravě nebyl jistej, protože ten origo sem neviděl
Jinak co se tyka toho šponovani, chvilku mi to trvalo nez jsem na to prisel. Ale vzadu co maš napravu tak musis povolit dva srouby co ji drží a pak musis povolit držák brzdiče zespodu. Tím docílíš toho, že to "uchycení" nápravy bude celé volné. Potom pootáčením cele te napravy (jsou tam takove vystupky obdelnikove, za ktere se to dá chytit) napinaš nebo povoluješ řetěz. Ta náprava je uložená excentricky, takže pak se ti přibližuje nebo oddaluje....
Snad jsem to napsal srozumitelně, kdybys to viděl tak by to bylo jasné hnedka
Jinak když máš tu samou, rovnou se tě zeptam na to cinkání řetězu, taky maš s tím problemy? nebo tam original má byt nějaka vodící lišta???
Já to pořešil takto.... | Upraveno ok1vkt v 16.08.2014 20:16:29 |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:16.08.2014 20:14:08 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 21
Zaregistrován:
14.08. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Předem díky za radu ještě se zeptám asi blbě ale musím mít zadní kola ve vzduchu nebo se to dá delat i když jsou kola na zemi? Jiná mám tam nalepenou ze zhora i že spada obyčejnou gumu. A ještě mám na tebe jednu otázku když vyjedu nakopu tak čtyřku tak chvíli prokluzuje po zahrati motorů už to nedělá čím to může být a jinak si spokojený kolik máš najeto. Já se chystám na sraz asi 250 km od domova mám natocino 930 mám se něčeho bát?.zatím čau
| |
|
IP:46.135.17.xxx Vloženo:16.08.2014 22:55:47 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
No ja ji koupil jako nepojizdnou. Ale podle mně to zpusobil majitel ze měl malo oleje a zadřel ji. Najeto mám cca 1500km, pak upřesním kdyžtak. Jinak ta čtyřka a spojka, to bych viděl budto na horší olej, ale spíš si myslim, že by ji stačilo jen trochu poštelovat tu spojku na lanku. Trošku ji povol aby zabirala dřív.....
K té napravě, ja jsem si taky myslel ze musi byt ve vzduchu, ale nakonec nemusela. Akorat to chce nějakej hasák kterym chytneš ten vystupek na nápravě a pak s ním otočíš. Dnes se jedu trochu projet. Jen mně štve, že přední uložení ramen mám KO, je tam vule a plave to fest Zatím jsem to gumovy uložení nesehnal nový | Upraveno ok1vkt v 17.08.2014 09:28:31 |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:17.08.2014 09:26:26 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 21
Zaregistrován:
14.08. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Ještě prosimte jeden dotaz jaký olej msm kam nalít zjistil sem že ta spojka je asi v oleji tam je merka ale na druhé stranr sem vysrouboval tu velkou zatku a tam olej není žádný tak mám strach abych to nezadrel zatím díky
| |
|
IP:46.135.8.xxx Vloženo:17.08.2014 09:29:22 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
No měrku na olej maš plastovou šedivou z boku našroubovanou, jestli si dobře pamatuju je na straně spojky, kde je i napis Loncin. Oleje se do motoru vleze 1L. A musiš samozřejmě koupit olej ktery je vhodny pro mokré spojky, tzv. norma JASO MA....Určitě ne obyč automobilovy olej!! Idealni je ten olej rovnou vyměnit žejo, vypouštěcí šroub je dole, je velkej, a je stejnej jako víčka na krytu hlavy (pro přístup k seřízení ventilů).
Kdyby to nebylo jasny, rád pomužu a poradím, popřípadě dám i nějake fotky.
Co se týká hladiny oleje, trochu se ty návody rozcházejí. Já ho kontroluju při stojícím motoru v klidu, tím že tu měrku jen položím do díry (nezašroubovávám ji) a pak se na ní podivam. | |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:17.08.2014 09:36:27 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 21
Zaregistrován:
14.08. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Ano to je na právě straně jestli sem to povhopil tsk je to na spojku a na druhé straně je to do motorů takže musím mít dva druhý oleje
| |
|
IP:46.135.8.xxx Vloženo:17.08.2014 09:43:01 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 21
Zaregistrován:
14.08. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
S tím uložením mám taky problém ale ještě to jde skus se kouknout na autokelly vždyť je to jejich výrobek
| |
|
IP:46.135.8.xxx Vloženo:17.08.2014 09:47:55 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 17
Zaregistrován:
14.07. 2014
| Re: JinLing JLA-24E GO motoru |
Nee, olej je společnej pro motor i převodovku se spojkou.... Měrka je jen jedna. a olej musí byt pro motory s mokrou spojkou. Ja použil Motorex 15W50 pro 4takty....
Jinak na autokelly jsem sázel, kdyz je dovaželi...Ale maji prd, maji jen na model 21 a tam budou rozdíly bohužel
Jo a ted jsem jel domu asi 15km a dobry. akorat v pulce ecsty mi to začalo vynechavat, jakoby dochazel benzin. Ja ho tam pravda moc neměl. Tak jsem natankoval, ale problem je stále.... Nevím proč Uvidím zítra až pojedu 30km na evidenčku
A natočeno mám 1720km ale jak rikam, ted jsem dělal zadřenej motor po předchozim majiteli, takže motorově téměř nové | Upraveno ok1vkt v 17.08.2014 12:29:28 |
|
IP:89.102.160.xxx Vloženo:17.08.2014 12:24:06 Odpovědět | Stránky : 1 2 3 4
Online jsou
|