Stránky : 1  


lyda 203

nováček

Příspěvků: 10

Zaregistrován:
12.07. 2015
Název příspěvku:    zacatky na Lyde 203 r.v.2008   
jsem nový majitel teto čtyřkolky má najeto 1800 km.
Myslím si ze je nás tady hodně kdo vlastni tuto čtyřkolku.
Nebylo by špatné dat vše do jednoho odkazu , aby bylo vše pohromadě a nemusí se hledat(dat sem odkaz nebo napsat znova).
Doufám ze tímto nikoho neurazím a dáme společnýma hlavama vše dohromady.
- pro začátek vyměnit sroubky a matičky proti povolování za
české to je asi jasné
- mam ještě kolo levě přední od středu k vnitřní straně
- výměna cepu všech čtyřech cepu jaké jsou nejlepší popis při
výměna + silony v kyvných ramen
- sbíhavost předních kol jak se děla
- na kolik se nastaví ventil sací a výfukoví
- na kolik atmosfér se foukají přední a zadní kola
- množství a jaky druh brzdové kapaliny
- množství a jaky druh do chladiče ale asi ředit 1:1 s
destilkou
- množství a jaky druh do motoru nevím zda olej slouží i do
převodovky nebo musí byt vzlášt a zda se musí vyměnit i
filtr popr,zda tu nějaký je nevím zda tu není jen sítko
(kde ho nejdu)vypouštěcí šroub bude někde se spoda a
nalévací je ze shora?(kontrolní měrka)
- baterka se dá použít jaka nyní je tam 12v 9ah 80a stoji
1360 dá se použít i levnější?
- svíčka jakou na tento stroj fajka je kovová vyměnit také
- výměna ložisek na předních kolech
- výměna ložisek na zadních kolech
- ještě bych potřeboval kdyby byl tady někdo hodny a napsal
by mi průměr kolečka co je na napínáku řetězu celý držák
tam mam jen někde uletělo přítlačné kolečko

děkuji vše za každou odpověď
IP:109.69.211.xxx  Vloženo:13.07.2015 23:12:52       Odpovědět 


hemy

nováček

Příspěvků: 21

Zaregistrován:
01.07. 2009
Re: zacatky na Lyde 203 r.v.2008   
Lydunu sem měl několik let. motor má olejovou lázen společnou pro motor i převodovku, i spojku a volnoběžku startéru. takže se tam kupuje spešl olej, je tam jeden litr, maji ho i v autokelly. gumy sem foukal na 0,7-0,9 víc ne. sbíhavost se řeší tyčkama řízení.
co se týče ložisek, tak sem je měnil až když fakt umřeli. na předek to šlo, to bylo jedno za 130, jen si nepamatuju, jestli je tam jedno nebo dvě, ale asi dvě. na zadku to bylo o fous těžší, je vytlouct a natlačit vový. sou tam 4kusy a jedno stalo 500, japonsky, jiny sem toho rozmeru nesehnal. ale pak sem na tom dojel k moři.
za baterku sem dal 500, žádná gelovka, klasicky olovo. za 1100 kupuju 14Ah, tady stačí 9Ah
ani mě nezlobila fajfka, jako kablík k ní. byl strašně tvrdej a lamal se. nakonec sem tam dal silikonový i s fajfkou co mi zbyly z kadetta a nestihl sem je na něm použít. jeden konec sem usek a našrouboval do cívky no a na tom druhym už je fajfka hotová. daval sem to takhle na několik strojů a sem zpokojenej.
ja myslim že pruměr kolečka napínáku nebude nijak zasadní. ta páka se tomu přizpůsobí.
co se týče šroubů, tak asi vyměnit postupně všechny. ten jejich jemnej zavit toho moc nevydrží. hlavně na zadní ose se strhly. na rozetě se mi furt povolovali, tak co zlobylo, to sem přilepil
už mě nic nenapadá. jo, dobře se to svařuje.
IP:195.113.135.xxx  Vloženo:25.07.2015 21:13:15       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.