Stránky : 1  


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Název příspěvku:    Lagos 250   
Vše o této překrásné čtyřkolce a jejím zdokonalování.
IP:83.240.14.xxx  Vloženo:05.07.2013 00:52:16       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: Lagos 250   
Nazdárek Lidičky,
potřeboval bych pomoci z výše uvedeným typem čtyřkolky. Je to čínská výroba a popravdě za dva roky co ji mám jsem si s ní prošel peklem. I přes to všechno ji mám velice rád. Ovšem teď jsem v koncích. Minulý rok před koncem sezóny mi v padesáti do zatáčky opadlo přední kolo. Při odtahu na tažným octávky se mi doblb tachec. Přes zimu jsem to neřešil kvůli škole, ale začala sezóna a já stále trčí v garáži... V servise mi poradili koupit tachec z Jinling 250. Ovšem konektory jsou jiné. Původní tachec je analog nový digi.
IP:83.240.14.xxx  Vloženo:05.07.2013 01:06:34       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Lagos 250   
Ahoj, tak jestli jsem pochopil , že se ti jedná o zapojení tachometru. No, to že na původnim jsi měl ručičku, nedělá z tachometru analog. Jestli máš u tachometru jenom draty, je to digitál. Zapojení se líší dle týpu čtýřkolky, a asi bez blížšího seznámení ti moc lídi nepomůže. Už jsem měl v ruce několik tacháču, teda digitálních, a vesměs jsou stejné, líší se akurát tím co umí, a co ne... Třeba jeden měří pálivo, druhý baterku. A samozřejmě že se líší vizáži. Nejspíš budeš můset odstranit konektory, nebo minimálně prohodit kabliky... Nedávno jsem řešil podobný problém, na Bashana jsem po tacháči z lydy a shineraye jsem koupil přímo z bashana, a i tak mi neseděli barva dratu... Takže i kdýž popíšeš jaký draty barvou máš, nemusí vést k úspěchu...
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:05.07.2013 06:28:47       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: Lagos 250   
No mě by úplně stačilo jen schématko toho novýho tacháče. Čistě jen, kterej je napájení kabl atd... U starýho jsem si to zjistil. U novýho mám strach ho zapojit a přeměřit abych si ho neodpráskl. Jinak rozdíl mezi analogem a digitálem je forma siglnálu. Nový tachometr má v sobě AD převodník když to ten první neměl. To samo nemá žádný vliv na zapojení. Jen jsem je chtěl rozlišit.
IP:88.103.104.xxx  Vloženo:05.07.2013 13:28:17       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Lagos 250   
Podívej, jak jsem jíž psál, tachometry a kabely jsou občas jiné.... Dej sem foto toho co máš, teda co chceš dát místo původního a uvidíme co se dá dělat. Mám doma 3 typy tachometru, a co vím, tak všechny se dávali na jinlingy, jak od Bashana, tak z lydy , z shineraye.... základ je vesměs stejný, černý je plus, a zelený je minus. Otázkou je co umí ukázat ten nový tachometr. Podle toho se dá i určit kabely. Rozepisovát tu jaký kabely má který, je celkem na úmor. Nebo mi foto konektoru a tachometru pošly na mejl, a poradím.
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:05.07.2013 15:46:49       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: Lagos 250   
Alexco děkuji ti za rady a pomoc. Přesně to s tím napájením jsem jsem potřeboval vědět. Tachometr jsem si již zapojil. Jede mi na něm vše co je v uni návodu pro Jinling napsáno. Polovina věcí ani na starým nebyla. Ještě jednou dík smile
IP:88.103.104.xxx  Vloženo:05.07.2013 20:08:08       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Lagos 250   
Rádo se stálo, hlávně ať funguje
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:05.07.2013 20:39:37       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: Lagos 250   
Zdravím lidičky,
mám dotaz, spíš to bude asi dotaz na Alexca a Kovboje. Na Lagosu mám na přírubě trubičku. Byla na něj napojena hadička. Kam vedla nevím, čtyřkolka je totiž po menším požáru a já nevím kde byl napojen druhý konec. Po přečtení Fóra a některých příspěvků vím, že v koleni nesmí být Žádná prasklina a ni trubička Aby netahal motor „falešný vzduch". Mám takové tušení, že druhý konec hadičky vedl do předehřívače, který je na čtyřkolce namontován.
Proto můj dotaz zní: Je to tak, jak myslím a k čemu ten předehřívač slouží?
Předem díky za odpověď
Upraveno DaVe v 01.08.2013 01:35:14
IP:74.125.18.xxx  Vloženo:01.08.2013 01:34:50       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: Lagos 250   
Zde jsou obrázky pro lepší prědstavu


předehřívač


Příruba " koleno"

IP:74.125.18.xxx  Vloženo:01.08.2013 01:41:01       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Lagos 250   
Ahoj, tak ta trubička , dle mne , je podtlakový regulátor ventilu EGR. Možna se pletu...
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:01.08.2013 07:37:03       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Lagos 250   
Ano je to pro podtlak. Pokud nemáš podtlakové otevírání nádrže a nemáš rovnotlaký - membránový karburátor, tak to normálně zaslep a je to.
IP:193.84.186.xxx  Vloženo:01.08.2013 09:09:09       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: Lagos 250   
Tak teď jste na mě vychrlili spousty nových pojmů. No na nádrži mám dva vývody z jednoho nic neteče a ten druhej vede do karbecu přes palivový filtr a ventil pro vypnutí paliva ( jak u zahradních hadic rychlo zavírák)
Karber je myslím, že stejný jako k ČZ 250. Prostě klasický.
IP:74.125.18.xxx  Vloženo:01.08.2013 11:19:04       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Lagos 250   
No, jak by jsem ti to vysvětlil? jedná trubka z nádrží přivádí pálivo, druhá slouží na odvětrani. EGR ventil je na snižení emisi, snižuje síce emise, ale zároveň snižuje i výkon motoru. Doslovný překlád : používá část výfukových plynu zpět do nasávání. Stačí pro jednoduché vyśvětlení podívat na třeba wikipedii. To o čem píše kovboj patří spíše do jiné třidy strojů, kdy se karbec podtlákem nasává benzin z nádrží. Funguje jako pumpa, nebo se používá jak akceleráční pumpa.
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:01.08.2013 15:07:38       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: Lagos 250   
Super Alexco, díky za super vysvětlení :) Krásně jsem to pochopil. To je přesně ta tvá varianta ten předehřívák, jak jsem psal je vlastně ten EGR ventil. Takže pokud to dobře chápu, tak mám dvě možnosti. První je, napojit to do původního stavu a ta druhá všechno to oddělat a tu trubičku v koleni zadělat.
IP:74.125.18.xxx  Vloženo:02.08.2013 00:46:25       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Lagos 250   
No, přesně tákto jsem mýslel, pokud budeš potřebovát, pošlu ti i foto jak to má být zapojené... Já mám síce EGR zapojené, ale svým způsobem odpojené. Nemám na výfuku výstup pro recirkuláci. Funguje i bez toho. Jde jenom o to, zdáli to máš na "papírech", neboli potřebuješ i projít technickou, nebo nepotřebuješ technickou, pak to klídně zaslep.... Bude síce o něco málo "žrát" navíc, ale zase nebude omezen výkon....
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:02.08.2013 10:10:41       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: Lagos 250   
No na papírech ji mám, technická mě čeká do konce roku takže to tam asi zapojím na původno. Nevěřte bych to kdyby mi to nedělalo problém s chodem motoru...
IP:74.125.18.xxx  Vloženo:02.08.2013 12:19:00       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.