Stránky : 1  


tatra

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
15.02. 2013
Název příspěvku:    Úprava elektroinstalace AVT110   
Koupil jsem starší čtyřkolku AVT 110ccm. Nejdřív jela, ale pak nedávala jiskru. Dalo dost práce sehnat schema (díky kovbojovi) a potom zjistit jak to funguje. Nakonec poradil starý praktik- díky MOtosimo Pardubice. A pak to bylo jednoduché. Jednoduše jsem koupil CDI
což je 98% příčiny. Magneto odchází málokdy. Další bylo odpojení dálkáče, který často CDI poškodí. Odpojí se prostřední drát CDI- tedy přívod z dálkáče, Který se zcela odstraní. Nešlo mi to pak chcípnout-neřešil jsem to a vložil mezi přívod z magneta( ten červeno černý fous) a CDI zkratovací přepínač, který pošle proud z cívky magneta na kostru(dík Pionýrovi-Jawa21) a rozjeli jsme to naplno-a že to jede. Poslední věc bylo připojení dobíjecího drátu z regleru nabíjení přímo na přívod do baterky. Spínací skříňkou zapínám pouze + z baterky-vše ostatní je prostě ukostřené. Stejně vždy odpojím baterku-je z auta.




IP:88.101.250.xxx  Vloženo:15.02.2013 20:39:18       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.