Stránky : 1  2  


vinnetou



Příspěvků:

Zaregistrován:
19.07. 2017
Název příspěvku:    atv 125 zapalovani   
zdar, potrebuji poradit s par vecma ohledne zapalovani.
1. staci k tomu, aby motor jel pouze magneto, zapalovaci civka, snimac, CDI a inducka?
2. jak poznam pomoci multimetru, ze je zapalovaci civka funkcni?
3. jak funguje trhaci pojistka? motor se zhasne spojenim obvodu, nebo rozepnutim?

predem dekuji za pomoc :)
IP:185.91.165.xxx  Vloženo:19.07.2017 22:39:53       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: atv 125 zapalovani   
ad.1) ano stačí
ad.2) dle specifikace hodnot zařízení např. fajfka 5 ohmů
ad.3) většinou obojím způsobem, ale z 90% na čínských malých čyřkolkách to spojuje. U systému DC to rozpojuje.
IP:109.233.66.xxx  Vloženo:26.07.2017 09:36:26       Odpovědět 


vinnetou



Příspěvků:

Zaregistrován:
19.07. 2017
Re: atv 125 zapalovani   
nehází mi to jiskru jenom to trochu kope do prstu. Zkoušel jsem jinou indukční cívku, řídící jednotku, ale beze změny. Nevíte čím to může být? na zapalovací cívce jsem naměřil 360 ohmu je to v pořádku?
IP:185.91.165.xxx  Vloženo:12.09.2017 20:27:01       Odpovědět 


Hanz

profík

Příspěvků: 165

Zaregistrován:
16.11. 2009
Re: atv 125 zapalovani   
Já začínám vždy od magneta kde je zapalovací cívka a zní vede vodič na CDI a je to asi červeno černý vodič.Na tomto vodiči musí být dosti vysoké napětí VAC.Proto vem multimetr a poměř kolik to dá VAC.
IP:90.176.53.xxx  Vloženo:12.09.2017 21:33:41       Odpovědět 


cauvanjo

uživatel

Příspěvků: 37

Zaregistrován:
20.11. 2011
Re: atv 125 zapalovani   
Dej sem pár fotek a uvidíme.Odpoj ti různé nesmysly okolo např. chcípák a t.d.Mně to dělalo ta pojistka na stojanu ale to není motorka.Zastrč pořádně ti dráty do CDi šroubovaném.Zkontroluj ten černej s bílým proužkem po délce,nebo zda není přechozeni s černím se žlutím proužkem.Já ho mel trochu narušen u krku.A během několik km mi zničil baterku-scházel tisíce voltu na kostru ale moped jel dál.I když u tebe to vidím na snímač otáček-ta černa kostka na zapalování.Tu zapalovací cívku podle ohmu je ok.U mně ta jedna byla nastavena,pod tím papírek od výrobce.Měla Iskru ale časem začal prskat a roztrhla se.
IP:90.177.71.xxx  Vloženo:15.09.2017 09:53:51       Odpovědět 


cauvanjo

uživatel

Příspěvků: 37

Zaregistrován:
20.11. 2011
Re: atv 125 zapalovani   
Trhací pojistka?Tu vyhodíš časem,sou s tím jen problémy,nám začala padat i ta červena guma.Odpoj je-zkus kvalitnější alternativu.Čim složitelnější-tím více problému-jako skútr!!
IP:90.177.71.xxx  Vloženo:15.09.2017 10:02:14       Odpovědět 


vinnetou



Příspěvků:

Zaregistrován:
19.07. 2017
Re: atv 125 zapalovani   
měřil jsem napětí co jde z cívky na motoru a mam tam 16V.
IP:185.91.165.xxx  Vloženo:21.10.2017 22:31:32       Odpovědět 


Hanz

profík

Příspěvků: 165

Zaregistrován:
16.11. 2009
Re: atv 125 zapalovani   
Napětí 16V je málo.
IP:90.176.53.xxx  Vloženo:24.10.2017 21:09:23       Odpovědět 


vinnetou



Příspěvků:

Zaregistrován:
19.07. 2017
Re: atv 125 zapalovani   
může to být magnetem? Cívky jsem zkoušel dvě.
IP:185.91.165.xxx  Vloženo:28.10.2017 14:04:26       Odpovědět 


vw-vento

nováček

Příspěvků: 8

Zaregistrován:
20.11. 2017
Re: atv 125 zapalovani   
Zdravím, ak tomu správne rozumiem, na čierno červenom kábliku, kt. vedie zo štartovacej/zapaľovacej cievky, mám namerať viac ako 16V. toto napätie nabíja kondenzátor?
IP:95.103.153.xxx  Vloženo:23.11.2017 23:24:06       Odpovědět 


Hanz

profík

Příspěvků: 165

Zaregistrován:
16.11. 2009
Re: atv 125 zapalovani   
mnohem více jak 16V a toto napětí jde na pin do CDI.
IP:90.176.53.xxx  Vloženo:24.11.2017 21:38:37       Odpovědět 


vw-vento

nováček

Příspěvků: 8

Zaregistrován:
20.11. 2017
Re: atv 125 zapalovani   
Chalani, potrebujem poradiť, mám ATV 125 a nehádže iskru, kúpil som aj nový cdi modul ale nepomohlo a chcel by som to zdiagnostikovať, aby som nekupoval zbytočne ďalšie komponenty, ale neviem či dobre rozumiem schéme zapaľovania...
IP:95.103.174.xxx  Vloženo:22.04.2018 10:53:24       Odpovědět 


vw-vento

nováček

Příspěvků: 8

Zaregistrován:
20.11. 2017
Re: atv 125 zapalovani   
konektor cievky magneta:
1: biely + žltý - cievka pre svetlá
2: modro biely- snímač otáčok
3: čierno červený- indukované napätie do modulu cdi (viac ako 16V)
4: zelený- kostra



IP:95.103.174.xxx  Vloženo:22.04.2018 11:11:53       Odpovědět 


vw-vento

nováček

Příspěvků: 8

Zaregistrován:
20.11. 2017
Re: atv 125 zapalovani   
konektor modulu CDI
1: modro- biely- vstup od snímača
2: zelený- kostra
3: čierno biely- neviem
4: čierno červený- napätie od cievky
5: žlto čierny- výstup na indukčnú cievku

dá sa zmerať jednoducho aj snímač otáčok, alebo len osciloskopom?



IP:95.103.174.xxx  Vloženo:22.04.2018 11:19:49       Odpovědět 


vw-vento

nováček

Příspěvků: 8

Zaregistrován:
20.11. 2017
Re: atv 125 zapalovani   
kábliky k indukčnej cievke:
1: žlto čierny- napätie na cievku (primárne) dá sa zmerať, aká má byť
hodnota?
2: zelený- kostra


za každú pomoc vopred ďakujem



IP:95.103.174.xxx  Vloženo:22.04.2018 11:23:49       Odpovědět 


JayT



Příspěvků:

Zaregistrován:
08.05. 2018
Re: atv 125 zapalovani   
Mám stejný problém jen napětí je 20VAC měřeno na výstupu z magneta. Nevím jestli je možné, že by startér točil pomalu motorem a indukovalo se tak menší napětí než je potřeba. Přitom cívka měřena a hodnota je 360 Ohmů. Tak nevím jestli měnit celé magneto, nebo hledat jinde. Kabeláž proměřena, kostry a konektory očištěny.
IP:95.85.211.xxx  Vloženo:08.05.2018 12:19:51       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: atv 125 zapalovani   
indukční cívka je 5 ohm a fajfka také
IP:109.233.66.xxx  Vloženo:09.05.2018 19:13:15       Odpovědět 


JayT



Příspěvků:

Zaregistrován:
08.05. 2018
Re: atv 125 zapalovani   
Sorry, myslel jsem cívku ve statoru(menší). Na fóru je uvedeno, že napětí z cívky na CDI je min.80VAC. Vyměním komplet stator a uvidím. Otáčky z magneta(cylindr) při startování mají souvislost s napětím na CDI ?
IP:95.85.211.xxx  Vloženo:10.05.2018 02:22:21       Odpovědět 


JayT



Příspěvků:

Zaregistrován:
08.05. 2018
Re: atv 125 zapalovani   
Tak záhada odhalena.....jiskru svíčka nedávala, nízké napětí na CDI. Objeven zkrat v brzdovém světle. Takže při startování, kdy je brzda stlačena, brzdové světlo zkratovalo baterii. Tím, že žárovku někdo vyhodil, tak mírně zkomplikoval hledání závady smile-))
IP:95.85.211.xxx  Vloženo:10.05.2018 22:17:39       Odpovědět 


JayT



Příspěvků:

Zaregistrován:
08.05. 2018
Re: atv 125 zapalovani   
Výměna brzdového světla. O.K.
Upraveno JayT v 10.05.2018 22:19:44
IP:95.85.211.xxx  Vloženo:10.05.2018 22:17:42       Odpovědět 

Stránky : 1  2  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.