Forum
7.7.24, jindrich
Re: Motor se zadu...
>>
25.5.24, Marek77
Lera Motors 140 T...
>>
6.4.24, Pavelvm
Re: Padání řetězu
>>
25.3.24, Nemiem
ATV 110 píská
>>
8.1.24, Miky12345
Re: Závodní řídic...
>>
15.12.23, bure1977
Re: atv 110ccm ne...
>>
14.12.23, bure1977
Re: Atv 110 nesta...
>>
20.8.23, Masata
Serizení ventilů ...
>>
15.8.23, Knapa88
Olej prosakuje př...
>>
25.11.22, ovesnyvk
Re: Rány při star...
>>
23.11.22, Kovboj
Re: Nestartuje st...
>>
19.5.22, Kecal
Re: jawa betka šk...
>>
Zobraz více výpisů
Statistiky
|
Stránky : 1
Příspěvků:
Zaregistrován:
29.01. 2015
| Název příspěvku: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Zdar,
koupil jsem pitbike orion s motorem YCF 125 a karburátorem VM22 (pravděpodobně). Motorka naskočí po přemlouvání při zapnutém sytiči. Když jí trochu ohřeju tak pak naskočí se sytičem hned. Jenže. Po přidání plynu jde krásně do otáček, ale jak plyn pustim, tak pak už málem chcípne a jakoby kdyby tam nestíhal dotékat benzin, dá se na tom se sytičem i jezdit, a když to jede tak to dobře táhne, ale je to vždy tak, jako že přidám plyn, a pak musím vymáčknout spojku aby motor nechcípl, počkat a když zase jde tak mohu zase přidat. Stejně tak když na neutral přidám (vše se sytičem) a pak plyn pustím, tak se sotva drží volnoběh ale za chvíli se zvednou otáčky na celkem vysoké, že to radši chcípnu. Zkoušel jsem laborovat s bohatostí, ale tento jev to stejně neodstranilo i když to možná bylo o chlup lepší ale během 30 sekund jsem měl do ruda kolínko výfuku. Karburátor jsem včera rozebral do šroubku a celý ho profoukal kompresorem a bohatost dal na základní nastavení (dle mých informací 1,5 otáčky od utáhnutí).
Kdyby někdo věděl, tak prosím poradte, já už tady z toho rostu. Dík, Martin | |
|
IP:.xxx Vloženo:29.01.2015 11:06:52 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 165
Zaregistrován:
16.11. 2009
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Není těžké překontrolovat tečení paliva z nádrže a potom do karbecu.Může být také malá hladina v karburátoru,ale né jenom to.Vyčisti celý karburátor tzn.Trysky.kanálky,nastavit jehlu.seřídit hladinu plováku s kontrolou uzavíracího ventilu,seřídit seřizovací šroub vzduch a šroub pozvednutí šoupátka.(Hlavně kanálky dej si záležet).Zčervenání kolínka:bohatá směs,seřídit na optimál.Také seřídit ventily a překontrolovat předstih zda sedí na značkách. Bohatost se dá také poznat na svíčce dle barvy.Dobré pálení s dobře nastavenou směsi je barva cihlová. | |
|
IP:90.176.53.xxx Vloženo:29.01.2015 14:38:18 Odpovědět |
Příspěvků:
Zaregistrován:
29.01. 2015
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Ok díky za radu,
já včera ještě šteloval a štelovat, až jsem vyšletoval tak, že drží volnoběh krásně, v pohodě se dá drandit, ale asi na čtvrtce plynu prostě má slepý místo. Když přidávám plyn rychle tak reaguje super, táhne krásně, ale když přidávám pomalinku tak se prostě klidně zadusí.
Otázka číslo dvě: ta jehla je podložená takovou plastovou podložkou. ještě jsem to u žádného karbce neviděl, máte to tam někdo taky?
Jehlu mám klasicky na střední kolík. | |
|
IP:.xxx Vloženo:30.01.2015 09:07:16 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Trošku ti opravím informace. Spojuješ dva výrobce pitbike - Apollo Orion je jiná továrna než YCF. To mícháš hrušky s jabkama. YCF není v žádném případě výrobce motoru, to je jen pouze vyražené logo na bloku motoru.
Další co bych ti poradil, NIKDY !!! nefoukej do kanálků karbece kompresorem. To ještě zhoršíš. chce to pořádně chemicky vyčistit a mechanicky, dát tam vše co tam patří a nastavit karburaci tak, jak se má. | |
|
IP:109.233.71.xxx Vloženo:31.01.2015 09:48:40 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 165
Zaregistrován:
16.11. 2009
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Ještě to nemáš na 100% seřízeno:vypydá to na moc vzduch,utáhni trochu šroubek na vzduch,nebo mírně pozvednout jehlu. | Upraveno Hanz v 31.01.2015 11:39:31 |
|
IP:90.176.53.xxx Vloženo:31.01.2015 11:37:34 Odpovědět |
Příspěvků:
Zaregistrován:
29.01. 2015
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
No, on to je Orion ale někdo do toho dal motor YCF. Já to profoukl, protože jsem si říkal že to bude zarostle mechem, jako v plovákové komoře. Ale on ten karburátor asi ucpaný nebyl, protože se nic nezlepšilo. Nejhorší na tom je, jestli jsi někdy tenhle karbec šteloval, že má šroubek bohatosti zespoda těsně u příruby kolínka sání. Štelovat to jde opravdu obtížně.
| |
|
IP:88.100.29.xxx Vloženo:01.02.2015 12:07:27 Odpovědět |
Příspěvků:
Zaregistrován:
29.01. 2015
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Hanz: No ale když zvednu jehlu, tak pak bohatost volnoběhu budu štelovat komplet znovu ne? Ono to jde fakt blbě štelovat. Ale jinak díky. Tvoje rada mi pomohla. Trošku jsem si ujasnil pojmy a pochody v karbci. | |
|
IP:88.100.29.xxx Vloženo:01.02.2015 12:09:28 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 165
Zaregistrován:
16.11. 2009
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Je to problematické,ale vše jde.Udělej si třeba menší přípravek,ale jít to musí.Teoretisky by jsi nemusel stelovat vzduch šroubkem,protože vzduch se seřídí do kanálku volnoběhu a po přidání strhává vzduch palivo od jehly.CHce to prostě vyzkoušet. | Upraveno Hanz v 01.02.2015 14:54:58 |
|
IP:90.176.53.xxx Vloženo:01.02.2015 14:53:40 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Jestli byl karbec zarostlý v plovákovce, tak má ucpané kanálky a trysky a dirky na trubicích. Je to fakt potřeba chemicky vyčistit a pak pořádně nastavit. A opět opakuji - YCF nevyrábí motory, je to jen vyražený reklamní nápis na deklu motoru. | |
|
IP:109.233.71.xxx Vloženo:02.02.2015 08:05:26 Odpovědět |
Příspěvků:
Zaregistrován:
29.01. 2015
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Díky za rady,
mohu se tedy zeptat ještě co přesně znamená chemicky vyčistit? je na to nějaký speciální přípravek? Hydroxidem do toho asi štourat radši nebudu ne? Spíš tak něco kyselého? Savo či něco na ten způsob? Má někdo zkušenosti?
Díky, Martin | |
|
IP:88.100.29.xxx Vloženo:06.02.2015 15:04:08 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: YCF 125 - Mikuni VM22 |
Já používám multi sprej od Wurth, nebo od Fuchs, jsou to mastné rozpouštědla. A pak to ještě vezmu silovým čističem brzd ve spreji na bázi éteru. Nejdříve ale mechanicky, mám takové slabé ocelové drátky a tím prošťourám všechny dirky. Jinak nejlepší je ultrazvuková lázeň. Ale rozhodně ne kompresorem nebo jinak tlačeným vzduchem. | |
|
IP:109.233.71.xxx Vloženo:07.02.2015 08:57:27 Odpovědět | Stránky : 1
Online jsou
|