Stránky : 1  


yogyto

nováček

Příspěvků: 0

Zaregistrován:
14.09. 2014
Název příspěvku:    Jinlun 250-5   
Prosím poradiť:v akej polohe má byť sýtič pri jazde na JL 250-5/kedy je vypnutý/. Je to smerom doľava dole, alebo doprava nahor. Ďakujem
IP:195.3.169.xxx  Vloženo:14.09.2014 13:41:04       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Jinlun 250-5   
Neznám sice jaký tam máš karburátor, ale většinou to je tak, že páčka nahoru je sytič, páčka dolů není sytič.
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:15.09.2014 07:26:01       Odpovědět 


yogyto

nováček

Příspěvků: 0

Zaregistrován:
14.09. 2014
Re: Jinlun 250-5   
Je to dvojvalec, takže sú tam dva prepojené karburatory. Keď dám pačku dole, tak mi to celkom slušne strieľa, za toho boha nemôžem nastaviť otáčky motora tak ako by to malo byť.Motorku som kupil na rozjazdenie/dlhšie som nejazdil/, ale asi som trafil na dobre rozhasený kus. Skúste poradiť ešte nejaké finty ako sa to dá nastaviť. Zatiaľ diky.
IP:195.3.169.xxx  Vloženo:15.09.2014 11:21:49       Odpovědět 


Dyzl

nováček

Příspěvků: 18

Zaregistrován:
01.06. 2012
Re: Jinlun 250-5   
tak za a. vyčistit karburátory, zkontrolovat zda nejsou zanesené z úsad trysky, hlavně volnoběžná při delším stání zarůstá usadami z biosraček v benzínu Naturál 95.
Když nepomůže, předešlý majitel zřejmě rozdrbal, tak je nutné karburátor správně osadit a seřídit a to znamená, získat přesné informace od odborníka na tento model.
Střílení obvykle znamená chudou směs nebo problém zapalování, ten ale bude v tomto případě málo pravděpodobný když funguje se sytičem
IP:90.178.29.xxx  Vloženo:15.09.2014 13:53:40       Odpovědět 


yogyto

nováček

Příspěvků: 0

Zaregistrován:
14.09. 2014
Re: Jinlun 250-5   
Karburátor som rozobral, vyčistil, správne osadil. Stále mi však nedrží otáčky. Môže to byť ventilmi? Skúste poradiť. ďakujem
IP:212.5.197.xxx  Vloženo:16.09.2014 09:38:13       Odpovědět 


Dyzl

nováček

Příspěvků: 18

Zaregistrován:
01.06. 2012
Re: Jinlun 250-5   
Seřízené a správně načasované ventily by měly být jaksi samozřejmostí. Zda tomu tak je nemůžeme tušit. S největší pravděpodobnosti bude problém v továrně na směs, jak já říkám karburátoru. Je to ovšem docela alchymie, je tam hodně prvků které ovlivňuji správnou funkci, počínaje šoupátkem, volnoběžnou tryskou, jehlou, hlavní tryskou, hladinou paliva, ventilu plovákovky. Asi tak rychle dát nějakou správnou radu není jednoduché a obávám se, že na dálku ti těžko pomůžeme.
IP:90.178.29.xxx  Vloženo:17.09.2014 17:50:29       Odpovědět 


yogyto

nováček

Příspěvků: 0

Zaregistrován:
14.09. 2014
Re: Jinlun 250-5   
Tak zatiaľ dík. Blíži sa zima, tak sa s tým pohrám a dúfam, že sa mi to podarí dať do poriadku.
IP:212.5.197.xxx  Vloženo:18.09.2014 08:00:07       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.