Stránky : 1  


vena111



Příspěvků:

Zaregistrován:
29.04. 2014
Název příspěvku:    Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
X motos xb31 125

Zdravím, jsem elektrikář a podle toho to vypadá. Neoznačil jsem si řetěz při sundání hlavy. Na kolečku je prolisovaný ďůlek, na řetězu je na jednom článku M, patří to k sobě? Případně jak to poladit, aby se to nepotkalo.

Nenašel jsem ve föru jednoznačnou odpověď, abych poznal, že se to týká tohoto problému, případně se omlouvám za duplicitu...
IP:88.103.129.xxx  Vloženo:29.04.2014 17:33:13       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
Na řetězu písmenka tebe nemusí zajímát, na magnetu T proti kontrolnímu otvoru na karteru,nahoře,  na kolečku ventilové váčky je taky prolis- tečka proti znáčce na hlavě, čárka většinou, a nemáš se čeho bát...Je to jinák už několikkrát probíralo i s fotkama kde co má být.
Upraveno Alexco v 29.04.2014 18:37:12
IP:.xxx  Vloženo:29.04.2014 18:31:26       Odpovědět 


vena111



Příspěvků:

Zaregistrován:
29.04. 2014
Re: Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
Fájn, pro elektrikáře je to španělská vesnice. Byl by odkaz na ty fotky? Nevím pod čím to hledat.. Jinak mám sundanou jen hlavu, nic víc, a rád bych to zas sešrouboval, takže nějaký magnet atd... Vůbec netušim..
IP:88.103.129.xxx  Vloženo:29.04.2014 18:43:46       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
Na levé straně motoru (kde je řádička) je šroub, je to jenom krýtka, pod ní je ono magneto, to natočíš, aby tam bylo písmeno T uprostřed, na hlavě je ozubené kolečko - na váčku, tam nastáviš tečku na prolísek na hlavě, většinou je " na horní straně" k hlavě... tím máš nastaveno horní úvrať. Takové urachlení: udšroubuj to ozubené kolečko ( 3 šroubky na 8-ku klíč), nastav vše dle rýsek, a navlikní řetěz, pak stačí otočit kolečko, aby se ti to pasoválo do děr ( jsou možné zašroubovát všechny šrouby pouze v jedné poloze) , pak zašrubuj, a máš hotovo.
IP:.xxx  Vloženo:29.04.2014 18:56:01       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
snad na foto jsou vídět šípky i s popisy
IP:.xxx  Vloženo:29.04.2014 19:06:46       Odpovědět 


vena111



Příspěvků:

Zaregistrován:
29.04. 2014
Re: Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
Fájn, tohle už pochopim i já :D  Díky!
IP:88.103.129.xxx  Vloženo:29.04.2014 20:14:44       Odpovědět 


vena111



Příspěvků:

Zaregistrován:
29.04. 2014
Re: Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
Mám tam motor orion 125, takže to průhledítko tam není, asi to bude trošku jiné nastavení. Závěrem jsem strhl jeden šroub, co drží hlavu.
Jak se tohle reší?

smile-D
IP:88.103.129.xxx  Vloženo:29.04.2014 20:46:44       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
Tak podstatou je dostat přes magneto, po sundání deklu, píst do horní úvratí, neboli TDC, což znamená právě ono T-čko na magnetu, pak budeš mít zřejmě na kartru znáčku, dle které si to nastaviš, ale princip je všude stejný. Stržené , či přetržené šrouby se vyšroubujou, a nahradí se jinýma... k tomu pístu a TDC, stačí pro kontrolu kde má být rýska odšroubovát svíčku a pohledem zjistit, kdy píst bude úplně nahoře... Metod je několik, ale je lepší se spolehnout na znáčky.
IP:.xxx  Vloženo:29.04.2014 22:08:40       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Ptibike 125 - nastavení řetězu - kolečko - ventily   
Sundáš dekl cívek a uvidíš značky. A jako elektrikář by jsi snad měl vědět co je magneto a jak funguje alternátor.
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:03.05.2014 08:02:46       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.