Stránky : 1  


pajus



Příspěvků:

Zaregistrován:
16.06. 2013
Název příspěvku:    110-150   
čau draci chtel sem se zeptat šlo by z pitbike 110 udelat 150? kdybych tam dal valec hlavu a pist ze 150 utahla by to ojnice atd?
IP:77.48.233.xxx  Vloženo:29.07.2013 16:51:04       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: 110-150   
Ahoj, tak na to rovnou zapomeň, obsah motoru nedělá jenom válec s pístem. Objem se počítá dle známé formuli na výpočet obsahu válce. S toho vyplývá že průměr válce "jenom " ti až takový rozsáh neudělá, bez výměny klikovky s jiným zvíhem se ti podaří dostát leda tak v rozmězi 2-5ccm.... Navíc, většinou válec ze 110-ky má jiné uchýcení, jinou rozteč mezi šrouby, a navíc, vnější průměr vložky je o dost větší, nevešel by se ti do kartru. Podobný problém jsem řešil loni, a to jsem chtěl "jenom" ze 107-ky, čili 110-ky udělát 125ccm.
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:29.07.2013 19:31:41       Odpovědět 


DaVe

nováček

Příspěvků: 6

Zaregistrován:
05.07. 2013
Re: 110-150   
Ahoj, jak říká můj děda, udělat jde všechno když se chce. Máš tři možnosti dvě z nich jsou velice náročné z hlediska technického provedení. Jeden je zde na stránkách v sekci Seznam článků .. jedná se o mašinu Monkey. Druhá varianta, kterou použil kamarád, který má dosti vybavenou dílnu. Předělávat motor z pincka z 50 na 110. Už ti přesně nepovím co všechno musel si sám vyrobit, ale bylo toho hodně. Vyráběl mezi podložku mezi hlavu a tělo motoru - aby mu to sedlo.
Nejlepší pokud nechceš ztrácet čas ani peníze, je třetí varianta a to výměna celého motoru. A toto téma se kde už taky řešilo.
Jo ještě jeden způsob mě napadá, ten preferuje druhej kámoš a to pořídit si výkonnější stroj pokud ti stávající nevyhovuje.
IP:83.240.14.xxx  Vloženo:30.07.2013 00:38:31       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: 110-150   
Ono to je velmi jednoduché a učili nás to již na základní škole. Jak jsem psal v jednom článku a předělávání na jiné objemy a je tam i vzorec výpočtu. Vezmeme to logickým postupem. Máš nějaké konstantní hodnoty na motoru. Vrtání 52mm, zdvih 51 mm (je to nějakých 50,6 ale držme se celých čísel pro názornost) No a v karterech máš díru 57 mm. Pro zachování nějakého materiálu vložky válce by se dalo mluvit o vrtání 56 - ale je to dogma, ta slabá stěna vložky to nevydrží, ale reálně by se dalo dát vrtání 55 resp. 55,4 V tom případě bez výměny kliky uděláš zhruba 130 ccm. Ale věř mi, je lepší sehnat starší motor a dát ho tam. Otázkou je, zda tvůj pitbike je konstrukčně zdatný ten silný motor ustát.
IP:193.84.186.xxx  Vloženo:30.07.2013 08:52:48       Odpovědět 


pajus



Příspěvků:

Zaregistrován:
16.06. 2013
Re: 110-150   
takze bude lepši jenom udelat vybrus na tech 55,4 jestly dobre chapu ? nebo co mam koupit aby to bylo silnejši než 110 a nemusel bych kupovat motor protoze ty motory jsou docela drahy
IP:77.48.233.xxx  Vloženo:30.07.2013 16:40:40       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: 110-150   
Ještě bych viděl jednu variantu. Výměna motoru za silnější s doplatkem. Již jsem to spoustě lidem udělal. Nechám ti motor Lifan upravený na 132 ccm a ty mi dáš ten tvůj 110 ccm a doplatíš. Ta přestavba by tě stejně stála nemalé peníze.
IP:193.84.186.xxx  Vloženo:30.07.2013 20:01:20       Odpovědět 


pajus



Příspěvků:

Zaregistrován:
16.06. 2013
Re: 110-150   
a o jaky dopaltek by se jednalo ?
motor ma nový píst jeste nezajety, nová kliková hřídel a nová hlava, celý motor přetěsněn, nové gufera na ventilech, v karburátoru nové trysky
IP:77.48.233.xxx  Vloženo:30.07.2013 20:34:54       Odpovědět 


pajus



Příspěvků:

Zaregistrován:
16.06. 2013
Re: 110-150   
Kovboj: napiš mi na email nulova@seznam.cz a domluvime se na tý výměně toho motoru za tu 132
IP:77.48.233.xxx  Vloženo:08.09.2013 19:33:35       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.