Stránky : 1  


Ondra 450



Příspěvků:

Zaregistrován:
27.11. 2011
Název příspěvku:    po zahřátí chcípá   
Ahoj, chtěl bych poradit s problémem na Delta Force 300, 4x4. Nemáte náhodou někdo zkušenost s chcípáním motoru po větším zahřání? Následně jde i špatně nastartovat. Rozebral jsem karburátor, prošel veškeré vedení, ale nepomohlo to. Děkuji za případné odpovědi.
 
IP:92.62.224.xxx  Vloženo:17.02.2013 16:20:35       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: po zahřátí chcípá   
Ahoj, síce nemám takovou čtýřkolku, ale mám jiné zkušenosti, pokud nemáš přidřený válec a správně nastavené ventily... Tak nejdřív by hledál od svičky, jsou různé, a občas se stává, že po zahřatí probijí, pak hůř startuje. Dálší možnost je CDI, kde už nemusí vše šlapat v teplu v pořádku, elektronika je hold nevyspitátelná věc, ale to už by chtělo speciální měřák, pokud nemáš jiné CDI na zkoušku...
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:17.02.2013 18:09:34       Odpovědět 


Ondra 450



Příspěvků:

Zaregistrován:
27.11. 2011
Re: po zahřátí chcípá   
Ahoj, no ona už je z druhé ruky, ale má najeto zatím málo a je jako nová, tak bych to na přidření snad neviděl. (doufám) Trochu mě štve karburátor, který má asi tři el. ventily a ani nevím na co jsou. Zdá se mi to nějak moc složité a moc věcí, které by mohli blbnout. Svíčka je tam NGK. (snad správná) a po vyndání je krásně vypálená.
IP:92.62.224.xxx  Vloženo:17.02.2013 20:05:02       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: po zahřátí chcípá   
Důvodem také může být přehřívající se variátor. Koukni jak je na tom řemen, spojka, válečky.
IP:193.84.186.xxx  Vloženo:18.02.2013 08:17:09       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: po zahřátí chcípá   
Ahoj, jestli startuje blbě až po zahřátí, a svíčku máš v pohodě, tak zbývá nejaká přehlednutá nečistota v karburatoru, nebo rozhozená směs. Nejak jsem se pídil po tomto karburatoru, a vvíděl jsem jenom jeden drat co z něj jde. Pokud máš jích více, bylo by možna lepší poohlednout se po manualu na něj. Může být i v hájí e-ventil sytiče (předpokladam, že na tomto karburatoru je takový. Jak při přiliš chudé, tak i při moc boháté směsi bude hůř startovat. A zdáli se ti po chcipnutí taky není přiliš ohřátý samotný karburator. Potom by palivo ti spíše vyprchálo, než došlo kam má. Což by se stálo i při běžném provozu, jakmíle se ohřeje motor více, tak má tendenci chcípnout.
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:18.02.2013 21:18:05       Odpovědět 


Ondra 450



Příspěvků:

Zaregistrován:
27.11. 2011
Re: po zahřátí chcípá   
Ahoj, děkuji za rady. Teď už opravdu nevím kde začít. smile-( Variátor mě vůbec nenapadl, ale chcípá to až když se sundá ruka z plynu a měl by naskočit volnoběh. Také na místě to můžu tůrovat jak chci a jde to dobře. Až při jízdě, kdy se to pořádně zahřeje to začíná chcípat. Chcípne to skoro najednou, jako když to opravdu nepálí. Taky jsem doufal že to bude netěsností podtlakové hadičky ze sání, která otvírá benzín, tak jsem ji zaslepil, taky to nepomohlo. Karburátor se mi nechce pořád dokola rozebírat abych ho mezitím uplně nerozešteloval. Budu ještě pátrat.  Děkuju.
IP:92.62.224.xxx  Vloženo:19.02.2013 20:44:42       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: po zahřátí chcípá   
Ahoj, tak tos měl napsát hnedka, jak to chcipé. Tak to vypadá na chybičku někde v cdi, přehřeje se něco z elektroniky uvnítř a výsadi. Tak si to aspoň myslim. dálší by bylá otázka zdáli máš čístý pálivový filtr, aby teklo dost i při provozu.  Při zátěži totíž motor papá o kus více...
IP:85.70.85.xxx  Vloženo:19.02.2013 21:56:20       Odpovědět 


StreetBoy

nováček

Příspěvků: 5

Zaregistrován:
10.02. 2008
Re: po zahřátí chcípá   
Ahoj... já si myslím že v CDI ani v karburátoru to nebude... jelikož tyto věci blbnou hned od začátku a ne až po zahřátí smile-)
Moje osobní zkušenost s těmito motory je taková, že když je starý olej v motoru a v převodovce tak to takto blbne smile-)
nedávno jsem tu dělal 4kolku Eton 300...má to ten samej motor a příčina byla právě ve starém oleji, takže to chce zahřát, vypustit, propláchnout a dát nové náplně smile-)
Další možnost je taková, že to děla Variator a tomu bych se přikláněl jako první možnost kam se podívat, jelikož tyhle motory mají obyčejné čínské řemeny a pokud se tento řemen žahřeje tak se natáhne a prokluzuje po řemenici a tím pádem ani nedrží volnoběch a klika nemá za co zabrat aby roztočila kola smile-)
Další možnost ve variátoru jsou ošoupané variatorové válečky a nebo vytahaná kontrastní pružina, která je umístěna mezi talíři řemenice a tím pádem to zas vše prokluzuje a chcípá a nejde do tahu smile-)
Nebo bude třeba jen stačit variátor a řemenici pořádně odmastit a vyčistit.....hlavní pravidlo je,že ve variatorové skříni nesmí být nikde olej, mastnota nebo jiné nečistoty smile-)
Snad jsem ti torchu pomohl... ahoj smile-)
IP:193.84.186.xxx  Vloženo:20.02.2013 21:36:02       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.