Forum
7.7.24, jindrich
Re: Motor se zadu...
>>
25.5.24, Marek77
Lera Motors 140 T...
>>
6.4.24, Pavelvm
Re: Padání řetězu
>>
25.3.24, Nemiem
ATV 110 píská
>>
8.1.24, Miky12345
Re: Závodní řídic...
>>
15.12.23, bure1977
Re: atv 110ccm ne...
>>
14.12.23, bure1977
Re: Atv 110 nesta...
>>
20.8.23, Masata
Serizení ventilů ...
>>
15.8.23, Knapa88
Olej prosakuje př...
>>
25.11.22, ovesnyvk
Re: Rány při star...
>>
23.11.22, Kovboj
Re: Nestartuje st...
>>
19.5.22, Kecal
Re: jawa betka šk...
>>
Zobraz více výpisů
Statistiky
|
Stránky : 1
Příspěvků:
Zaregistrován:
27.11. 2011
| Název příspěvku: po zahřátí chcípá |
Ahoj, chtěl bych poradit s problémem na Delta Force 300, 4x4. Nemáte náhodou někdo zkušenost s chcípáním motoru po větším zahřání? Následně jde i špatně nastartovat. Rozebral jsem karburátor, prošel veškeré vedení, ale nepomohlo to. Děkuji za případné odpovědi.
| |
|
IP:92.62.224.xxx Vloženo:17.02.2013 16:20:35 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 308
Zaregistrován:
04.08. 2012
| Re: po zahřátí chcípá |
Ahoj, síce nemám takovou čtýřkolku, ale mám jiné zkušenosti, pokud nemáš přidřený válec a správně nastavené ventily... Tak nejdřív by hledál od svičky, jsou různé, a občas se stává, že po zahřatí probijí, pak hůř startuje. Dálší možnost je CDI, kde už nemusí vše šlapat v teplu v pořádku, elektronika je hold nevyspitátelná věc, ale to už by chtělo speciální měřák, pokud nemáš jiné CDI na zkoušku... | |
|
IP:85.70.85.xxx Vloženo:17.02.2013 18:09:34 Odpovědět |
Příspěvků:
Zaregistrován:
27.11. 2011
| Re: po zahřátí chcípá |
Ahoj, no ona už je z druhé ruky, ale má najeto zatím málo a je jako nová, tak bych to na přidření snad neviděl. (doufám) Trochu mě štve karburátor, který má asi tři el. ventily a ani nevím na co jsou. Zdá se mi to nějak moc složité a moc věcí, které by mohli blbnout. Svíčka je tam NGK. (snad správná) a po vyndání je krásně vypálená. | |
|
IP:92.62.224.xxx Vloženo:17.02.2013 20:05:02 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: po zahřátí chcípá |
Důvodem také může být přehřívající se variátor. Koukni jak je na tom řemen, spojka, válečky. | |
|
IP:193.84.186.xxx Vloženo:18.02.2013 08:17:09 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 308
Zaregistrován:
04.08. 2012
| Re: po zahřátí chcípá |
Ahoj, jestli startuje blbě až po zahřátí, a svíčku máš v pohodě, tak zbývá nejaká přehlednutá nečistota v karburatoru, nebo rozhozená směs. Nejak jsem se pídil po tomto karburatoru, a vvíděl jsem jenom jeden drat co z něj jde. Pokud máš jích více, bylo by možna lepší poohlednout se po manualu na něj. Může být i v hájí e-ventil sytiče (předpokladam, že na tomto karburatoru je takový. Jak při přiliš chudé, tak i při moc boháté směsi bude hůř startovat. A zdáli se ti po chcipnutí taky není přiliš ohřátý samotný karburator. Potom by palivo ti spíše vyprchálo, než došlo kam má. Což by se stálo i při běžném provozu, jakmíle se ohřeje motor více, tak má tendenci chcípnout. | |
|
IP:85.70.85.xxx Vloženo:18.02.2013 21:18:05 Odpovědět |
Příspěvků:
Zaregistrován:
27.11. 2011
| Re: po zahřátí chcípá |
Ahoj, děkuji za rady. Teď už opravdu nevím kde začít. Variátor mě vůbec nenapadl, ale chcípá to až když se sundá ruka z plynu a měl by naskočit volnoběh. Také na místě to můžu tůrovat jak chci a jde to dobře. Až při jízdě, kdy se to pořádně zahřeje to začíná chcípat. Chcípne to skoro najednou, jako když to opravdu nepálí. Taky jsem doufal že to bude netěsností podtlakové hadičky ze sání, která otvírá benzín, tak jsem ji zaslepil, taky to nepomohlo. Karburátor se mi nechce pořád dokola rozebírat abych ho mezitím uplně nerozešteloval. Budu ještě pátrat. Děkuju. | |
|
IP:92.62.224.xxx Vloženo:19.02.2013 20:44:42 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 308
Zaregistrován:
04.08. 2012
| Re: po zahřátí chcípá |
Ahoj, tak tos měl napsát hnedka, jak to chcipé. Tak to vypadá na chybičku někde v cdi, přehřeje se něco z elektroniky uvnítř a výsadi. Tak si to aspoň myslim. dálší by bylá otázka zdáli máš čístý pálivový filtr, aby teklo dost i při provozu. Při zátěži totíž motor papá o kus více... | |
|
IP:85.70.85.xxx Vloženo:19.02.2013 21:56:20 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
10.02. 2008
| Re: po zahřátí chcípá |
Ahoj... já si myslím že v CDI ani v karburátoru to nebude... jelikož tyto věci blbnou hned od začátku a ne až po zahřátí
Moje osobní zkušenost s těmito motory je taková, že když je starý olej v motoru a v převodovce tak to takto blbne
nedávno jsem tu dělal 4kolku Eton 300...má to ten samej motor a příčina byla právě ve starém oleji, takže to chce zahřát, vypustit, propláchnout a dát nové náplně
Další možnost je taková, že to děla Variator a tomu bych se přikláněl jako první možnost kam se podívat, jelikož tyhle motory mají obyčejné čínské řemeny a pokud se tento řemen žahřeje tak se natáhne a prokluzuje po řemenici a tím pádem ani nedrží volnoběch a klika nemá za co zabrat aby roztočila kola
Další možnost ve variátoru jsou ošoupané variatorové válečky a nebo vytahaná kontrastní pružina, která je umístěna mezi talíři řemenice a tím pádem to zas vše prokluzuje a chcípá a nejde do tahu
Nebo bude třeba jen stačit variátor a řemenici pořádně odmastit a vyčistit.....hlavní pravidlo je,že ve variatorové skříni nesmí být nikde olej, mastnota nebo jiné nečistoty
Snad jsem ti torchu pomohl... ahoj | |
|
IP:193.84.186.xxx Vloženo:20.02.2013 21:36:02 Odpovědět | Stránky : 1
Online jsou
|