Forum
7.7.24, jindrich
Re: Motor se zadu...
>>
25.5.24, Marek77
Lera Motors 140 T...
>>
6.4.24, Pavelvm
Re: Padání řetězu
>>
25.3.24, Nemiem
ATV 110 píská
>>
8.1.24, Miky12345
Re: Závodní řídic...
>>
15.12.23, bure1977
Re: atv 110ccm ne...
>>
14.12.23, bure1977
Re: Atv 110 nesta...
>>
20.8.23, Masata
Serizení ventilů ...
>>
15.8.23, Knapa88
Olej prosakuje př...
>>
25.11.22, ovesnyvk
Re: Rány při star...
>>
23.11.22, Kovboj
Re: Nestartuje st...
>>
19.5.22, Kecal
Re: jawa betka šk...
>>
Zobraz více výpisů
Statistiky
|
Stránky : 1
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
15.02. 2013
| Název příspěvku: Úprava elektroinstalace AVT110 |
Koupil jsem starší čtyřkolku AVT 110ccm. Nejdřív jela, ale pak nedávala jiskru. Dalo dost práce sehnat schema (díky kovbojovi) a potom zjistit jak to funguje. Nakonec poradil starý praktik- díky MOtosimo Pardubice. A pak to bylo jednoduché. Jednoduše jsem koupil CDI což je 98% příčiny. Magneto odchází málokdy. Další bylo odpojení dálkáče, který často CDI poškodí. Odpojí se prostřední drát CDI- tedy přívod z dálkáče, Který se zcela odstraní. Nešlo mi to pak chcípnout-neřešil jsem to a vložil mezi přívod z magneta( ten červeno černý fous) a CDI zkratovací přepínač, který pošle proud z cívky magneta na kostru(dík Pionýrovi-Jawa21) a rozjeli jsme to naplno-a že to jede. Poslední věc bylo připojení dobíjecího drátu z regleru nabíjení přímo na přívod do baterky. Spínací skříňkou zapínám pouze + z baterky-vše ostatní je prostě ukostřené. Stejně vždy odpojím baterku-je z auta.
| |
|
IP:88.101.250.xxx Vloženo:15.02.2013 20:39:18 Odpovědět | Stránky : 1
Online jsou
|