Stránky : 1  2  3  


pedrosa

nováček

Příspěvků: 2

Zaregistrován:
29.09. 2012
Název příspěvku:    Jinling   
čau kluci, řeším teď možnou koupi čtyřkolky jinling, jenže po přečtení pár diskuzí včetně tohodle článku http://www.ctyrkolky.com/clanky/silnicni-ctyrkolka-jinling-250-889/  jsem trošku na vážkách a spíš se na jinling vykašlu, máte někdo zkušenost s touhle čínou?
IP:91.192.32.xxx  Vloženo:29.09.2012 17:21:53       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Jinling   
Na serveru ctyrkolky.com pouze opisují a překopírovávají články od jiných lidí a jiných redaktorů z jiných redakcí. Vlastní názor a hlavně delší zkušenosti nemají většinou žádné. Dělám autorizovaný servis pro Autokelly, kteří tyto čtyřkolky uvedli na náš trh. Již mi jich prošlo rukama na servize hodně, vyslechl jsem si spousty názorů jejich majitelů. Jsou teda více negativní. Já osobně jsem jich docela dost pojezdil a mám na tuto čtyřkolku svůj názor. Od drtivé většiny uživatelů slyším - je prostě moooc pěkná, ale vzhled nejezdí.
1. Je to kostitřas
2. Lámou se kliky v motoru
3. Je tam slabá elektroinstalace
4. Dosti vybruje a tím se uvolňují spoje
5. Jsou hodně špatné pneumatiky
6. Tlumiče spíše netlumičují
7 ... a tak bych mohl pokračovat
Ale, dá se z toho po větším úsilí udělat čtyřkolka, to by však nákupní cena nové nesměla přesáhnout 15 tis. korun.
Pro srovnání např. se čtyřkolkou Shyneray 250STIXE bych Jinlingu dal 3 body a Shynerayce 10 bodů.
IP:193.84.186.xxx  Vloženo:30.09.2012 09:11:04       Odpovědět 


pedrosa

nováček

Příspěvků: 2

Zaregistrován:
29.09. 2012
Re: Jinling   
tady přece nejde o to, kdo koho kopíruje. Všechny weby nebo redakce jsou v tomhle na stejné úrovni. Jeden najde info v zahraničí, přeloží ho, jiní to okpírují jinými slovy. Chtěl jsem hlavně vědět víc info o téhle čtyřkolce. na ctyrkolky.com to napsali stroze, ale vystihli věc a to, že tahle čtyřkolka stojí za starou belu. A tady tím tvým příspěvekm jsi mi akortá potvrdil to, že lidé jsou hloupí, když jí kupují. nebrat ani zadarmo.
IP:91.192.32.xxx  Vloženo:30.09.2012 10:34:27       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Jinling   
Hloupí nejsou pokud ta nákupní cena je malá.
IP:193.84.186.xxx  Vloženo:30.09.2012 16:35:55       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
potřeboval bych poradit jak upravit motor Jinlinga 250 aby to bylo lepší... nějaký CDI nejlépe s nastavitelným předstihem funkční na tuto kolku, jestli vyříznout kat nebo ne, přetryskovat karburátor na kolik snížit hlavu o kolik atd atd..
díky
IP:85.70.55.xxx  Vloženo:07.06.2014 00:31:36       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Jinling   
No možností je několik, ale ... Některé úsilí nemá až takový efekt. Na snížení hlavy raději zapomeň. Dá se to, ale moc dlouho to pak nevydrží klika a ložiska. Na to nejsou připravený a kvalita materiálu, ač poměrně slušná, řekne za krátkou dobu dost. Rozhodně bych šel cestou nejmenšího odporu. Vyřezat a vyházet všechny eko nesmysly, je to tam jen kvůli EU předpisům. Pak bych řešil jiný karburátor, protože ten stávající je hodně těžce tunitelný. Sem nejlépe z mých zkušeností, funguje Mikuni VM30. Trysku dát podle toho jaký se použije vzduchový filtr a jak se upraví výfuk. CDI je tady klasické, dá se použít např Casoli
http://www.pnkmotors.cz/shop/CDI-racing-Casoli,191.html
Pokud chceš se štelováním, tak nějaké od Ignitechu, ale to si připrav pár grošů navíc. Pak bych upravil rozety a dal jiný řetěz, no a ještě jiné pneu, ty origo jsou moc špatné.
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:07.06.2014 19:41:11       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
já vím že je to pro tebe konkurence ale myslel jsem něco takového http://www.skutry-malsice.cz/qingqi-jinan-qingqi/rs-450-qm50qt-6a/cdi-naraku-nastavitelne-qingqi-rex-1257-1257.html#content nebo http://www.skutry-malsice.cz/xintian-kinroad/zs50qt-4-cab-50/cdi-naraku-nastavitelne-139qmb-qma-1258-1258.html#content ale furt mě zrazuje že je to pro 50ccm.. psal jsem jim at mi to osvětlí přeci té jednotce musí být jedno jestli řídí 50 nebo 250ccm důležité je zapojení to že je to pro 4 takt a otačky při kterých se to zavře.

strašně rád bych se chtěl pohybovat na nestandartním palivu E85 což znamená radikální změnu předstihu a podstatně více paliva
Upraveno Maxxx v 07.06.2014 21:28:47
IP:85.70.55.xxx  Vloženo:07.06.2014 21:19:33       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Jinling   
Nevím o jaké konkurenci mluvíš. Mě je jedno co si kdo kde koupí. A pokud si myslíš, že ti CDI pro 50 ccm skútry bude chodit na 250 motoru lépe než to stávající, tak ho tam kup.
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:08.06.2014 11:42:39       Odpovědět 


Alexco

profík

Příspěvků: 308

Zaregistrován:
04.08. 2012
Re: Jinling   
Ahoj, nevím co tím myslíš E85 zkusím, buď na to budeš jezdit naplno, nebo to budeš míchat s benzinem... jenom pro tvou informáci: při provozu na E85(čístá) a na mixy není nutno měnit úhel zapalování, jenom se uprávuje bohátost směsi... nic víc, nic méně.. celou letošní sezonu jezdim jenom na E-čko, bez benzinu, teda přidávného.... CDI a ostátní mám původní... odpadly mi osobně věčné problémy s ucpáným karbecem....
IP:.xxx  Vloženo:08.06.2014 18:40:55       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
právě o tom jsem psal proč by CDI pro 50CCM s regulací předstihu nemělo fungovat na 250ccm??? když zapojení bude stejné a předstih si udělám jaký já chci?? ta Casoli má jinou zápojnici takže bych už radši tu DD Bull, no teda záleží která je lepší? zápojnice se dá s Casoli ustřhnout a pak je problém se zapojením ale u toho Bull jsem čet že to posíláš i s plánkem zapojení.

o bohatosti vím co jsem přečet tak na čistou E85 by se měla navýšit spotřeba o35-50% k tomu tedy úměrně trysku takže pokud budu počítat že ted je tam 100 ideální by byla 112 tak pro E85 by to mělo být 135+-

já myslel že když je to oktanové číslo poměrně o dost vyšší tak by bylo nutné aby to zapalovalo dříve..
IP:85.70.55.xxx  Vloženo:08.06.2014 21:18:14       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Jinling   
Hele já plánek zapojení posílám ke každému racing CDI, takže i ke Casoli. DD Bull není skladem a jsou v objednávce, ale podle info budou v kontejneru až nekdy kolem října. Casoli mi přišly v obou kontejnerech a během 10 dnů se celá várka vyprodala. Za měsíc budou další.
Ohledně těch nastavitelných skútrovejch. No co na to říct. Zkoušeli jsme je na Shineray 300 a prostě to nešlo. Na konec jsem musel koupit o dost dražší z Ignitechu.
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:09.06.2014 09:50:59       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
měsíííc? smile-( tak asi budu čekat no..
IP:85.70.55.xxx  Vloženo:09.06.2014 21:50:36       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
je možné že má Jinling DC CDI? http://www.buykazuma.com/chinese-atv-wiring-chinese-parts-ac-dc-pin-cdi-wire-schematics-p-26703.html

beru to tak že tam nemám žádný Kill switch ale nevím jestli na tom pinu mám 12V
IP:85.70.55.xxx  Vloženo:11.06.2014 19:59:24       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Jinling   
Moc přemýšlíš, leda by to někdo předělal.
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:12.06.2014 08:14:28       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
noooo.. nikdo to nepředělával má to od nové a když se podíváš na obě jednotky na fotce tak AC CDI je široka jak zápojnice a DC CDI je širší a tak to mám i já. když se koukneš na ty zápojnice tak to levý dvojče... horní kontakt nemám obsazený na spodním jsem naměřil 12,5V když motor stál a až 14v když běžel proti kostře na CDI což jsem měl oba spodní ve čtverné zapojnici a z toho jedna kostra byla přes vypinač zapalování už ted nevím která ale to není duležité no a ty vrchní ty jsou jasný podle nákresu. takže to vypadá že jinling má DC CDI zapalování stejně jako má STIXE. takže ta jednotka casoli od tebe pasovat nebude.. otázka je jestli když je na netu napsaný CDI jaké vlastně je nebo jestli se bere automaticky jako AC CDI a DC se označuje zvlášt jako DCCDI.
IP:85.70.55.xxx  Vloženo:12.06.2014 20:38:18       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
....................


jinling co jsem našel na netu


STIXE z netu

IP:85.70.55.xxx  Vloženo:12.06.2014 20:52:50       Odpovědět 


filipek23

uživatel

Příspěvků: 34

Zaregistrován:
05.11. 2013
Re: Jinling   
kowboj jake maš skušenosti stu jednotku casoly.?oplati se to kupovat na lydu203,,to ti posune jen otačky jo?
IP:5.104.21.xxx  Vloženo:12.06.2014 20:53:43       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
takže aby to splňovalo moje kritéria tak asi toto cdi.. samozřejmě v česku nenajdeš nic takovýho smile-( http://www.mortchmotor.com/MIHPCDI-GY6A-GY650-300cc-high-performance-CDI-Suitable-for-DC-engine
IP:85.70.55.xxx  Vloženo:12.06.2014 21:59:02       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Jinling   
Filípek23> já ji používám již dva roky a motor jde opravdu lépe. A kde se osadila jdou motory krásně hned od spoda až po neskutečné vytočení. Máš pravdu, že to posune zapálení, ale má to i silnější jiskru a jinak nastavenou křivkovou mapu. Nedávno ho tady u mne kupoval jeden na 200 ccm čtyřkolku a hned volal, že ten motor jde lépe nastartovat, lépe drží volnoběh a jde hned za plynem.
Maxx> rozdíl mezi CDI (nebo jak sis našel AC CDI) a DC CDI je v napájení, jinak jsou stejné. A je jedno zda je větší nebo menší. Neznám tvou čtyřkolku, ale co jsem tady opravoval, tak to byly samé CDI. A nemáš pravdu, že tady nejsou racing DC CDI. Jsou a je i docela široká nabídka. Jenže to moc prodejců nezná a neumějí to rozlišit.
Ještě bys mohl zkusit jednoduchý test. Nastartuj a pak odpoj baterku, pokud to chcípne máš DC CDI, protože u tohoto systému je CDI napájené z baterky. Pokud to dál poběží, máš CDI protože je CDIčko napájené střídavým proudem z cívek rotoru (alternátoruú
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:13.06.2014 08:08:55       Odpovědět 


Maxxx

nováček

Příspěvků: 12

Zaregistrován:
07.06. 2014
Re: Jinling   
no zkusím to ale je to proti mému přesvědčení, kdyby to bylo AC CDI tak bych napětí na tom pinu naměřil až když by motor běžel pak teprve by zásoboval generátor ŘJ ale já to naměřím juž se zapálím klíčkem... doufám že test neovlivní generátor.. je možné že by to běželo i bez baterky protože alternátor bude dobíjet a cdi nebude mět nějak extra odběr tak kdyžtak zkusim pustit světla..
IP:90.183.164.xxx  Vloženo:16.06.2014 07:48:38       Odpovědět 

Stránky : 1  2  3  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.