Stránky : 1  


hlavi



Příspěvků:

Zaregistrován:
23.08. 2012
Název příspěvku:    X Motos 250ccm a vyšší výkon   
Zdravím pánové, chtěl bych jen rychlé a jednoduché rady, jak co nejjednodušeji zvýšit výkon xMotos XB33 250ccm r.v. 2012. Další věc jak efektivně utlumit výfuk a naopak výkon nezaškrtit.

Vím, že existují sportovní CDI, které za cenu vyšší spotřeby zvednou výkon, můžu se zeptat, zda s tím máte někdo zkušenosti? Pak vím, že jde poladit trochu karbec, zvednout jehla a tak, ale to asi moc efektivní nebude. Jde mi opravdu o nějaké zajímavé vychytávky, co jste kdo vyzkoušel a fungovalo to a jak. Hlavně nezničit motor apd. Výkon seriovky se pohybuje někde na 22koních, tak myslím, že i těch 6-8 koníků navíc by pomohlo celkem výrazně.

Děkuji za tipy a rady smile
IP:88.146.196.xxx  Vloženo:30.08.2012 12:46:11       Odpovědět 


jose350

nováček

Příspěvků: 29

Zaregistrován:
29.01. 2012
Re: X Motos 250ccm a vyšší výkon   
Tak v první řadě dát pryč EGR ventil-je to opakované spalování už spálené směsi,takže tím bereš výkon,velice jednoduchá úprava,odšroubuješ všechny hadičky co ti vedou z hlavy do takový "krabičky a z výfuku poté do kraburátoru a ty otvory zaslepíš třeba plíčkem(stačí 0,5-0,8mm) a potom doladíš směs podle svíčky,sériový výfuk u týhle moto není nijak hlučný,spíš bych se právě díval po nějakým laďáku a udělal základní zvýšení výkonu(otevřené sání,tryska,leštěné kanály,snížená hlava a otevřený výfuk a pořádná svíčka a olej).Potom ještě by bylo dobrý pro upřesnění co máš jestli vzduch nebo vodníka já mám radši všechny úpravy na vzduchu,protože vodě na tihle malých obsazích nefandim ;)
IP:178.255.168.xxx  Vloženo:31.08.2012 13:20:49       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: X Motos 250ccm a vyšší výkon   
Nevím co pořád kdo má s leštěnýma kanálama. To má zásadní význam u dvoutaktu, aby tam co možná nejrychleji nateklo co možná nejvíce paliva. Ale u čtyřtaktu je potřeba to palivo hodně načechrat, aby byla co možná největší mlhovina do motoru. Jedině u ventilů, aby to tam rychle vletělo a zase aby to i rychle vyletělo. Jinak mne napadá, že v motoru jsou ještě olejové kanálky a u karburace kanál nasávání vzduchu. Tož jestli by nebylo dobré napsat o jaké ty kanály se jedná na to leštění.
IP:193.84.186.xxx  Vloženo:01.09.2012 09:15:14       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.