Stránky : 1  


Jackie



Příspěvků:

Zaregistrován:
20.03. 2017
Název příspěvku:    Pitbike 150cc   
Hele kuci... Vytahl jsem to po zimě. Jezdim tak možna 2-3 tydny A přijde mi že mam mnohem menši kompresi...Motor chyta jak má.. jen když to zahřeju.. a necham motor spadnou napřiklad z 4ky tak to pomalu chcipne a nema tah... ( i když taham zaplyn) motor se chyti až když držim plyn třeba 4-5s... Jak kdyby mi to vycuclo benzin..a natekl zachvilku.. ale vzhled ktý kompresi.. =/
IP:88.100.184.xxx  Vloženo:20.03.2017 19:41:46       Odpovědět 


Voka

profík

Příspěvků: 165

Zaregistrován:
30.06. 2014
Re: Pitbike 150cc   
A co takhle jarní příprava a pravidelný servis. - kroužky, gufera, ventily, karburace, filtr a podobné
IP:109.233.66.xxx  Vloženo:21.03.2017 08:30:57       Odpovědět 


Jackie



Příspěvků:

Zaregistrován:
20.03. 2017
Re: Pitbike 150cc   
jsem uplný amater..A jako vesnický buran si to horko těžko mužu k někomu dat ...Takže samozřejmě naco si troufnu udělam..filtr,kraburace atd...Ale do motoru pracky nestrkam...Nemusel bych ho znovu složit :) Proto se ptam..Abych vědel jestli to je v motoru nebo nejaka prkotina. co zvladnu sam na koleni :)
IP:88.100.184.xxx  Vloženo:21.03.2017 12:23:20       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1741

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Pitbike 150cc   
Jak píše Voka, tohle může způsobovat vše co popsal. - kroužky, gufera, ventily, karburace, filtr a podobné
IP:109.233.66.xxx  Vloženo:21.03.2017 15:56:07       Odpovědět 


Jackie



Příspěvků:

Zaregistrován:
20.03. 2017
Re: Pitbike 150cc   
Tak se zeptam čim bych měl začit abych to zvladl sam ? :D :D
IP:88.100.184.xxx  Vloženo:22.03.2017 18:54:26       Odpovědět 


Voka

profík

Příspěvků: 165

Zaregistrován:
30.06. 2014
Re: Pitbike 150cc   
začal bych tím, co vidím zvenku, a pak bych asi rozebral motor. No a pak to dopadne tak že to odvezeš do sběru a budeš nadávat na čínskou výrobu. Nebylo by fakt lepší dát to někam, kde tomu rozumí? Fakt můžeš udělat spoustu nenávratných zásahů které tu motorku úplně doničí.
IP:109.233.66.xxx  Vloženo:23.03.2017 09:00:20       Odpovědět 


Hanz

profík

Příspěvků: 165

Zaregistrován:
16.11. 2009
Re: Pitbike 150cc   
Tak jak píšeš,že to připadá jak kdyby docházel benzin,tak bych začal kontrolovat od nádrže zda dobře teče do karbece,(zda není ucpaný kohoutek nebo sítko)Potom kontrola vzduchového filtru v jakém stavu se náhází,Další může být špatně seřízen vzduchová šroub na karbeci,Musíš jej jemně dotáhnout na doraz a potom povolit přibližně 1,5-2 ot,Toto nastavení platí pro volnověh a současně vyšší otáčkyTaké záleží na vyšši nastavení jehly šoupátka..Rozepisovat vše nebudu je to dosti složité.Když toto nepomůže musíš otevřít plovákovou komoru vyčistit trysky nastavit hladinu a samozřejmě pročistit kanálky karburátoru.Neuznávám slovo dej to raději do servisu.Nekteří si napíší servis a nemají o tom ani potuchy a potom to tak vypadá.Další věci může být usazení karbecu na válec motoru s důkladným prohlídnutím a utěsněním,nebude li to tak uděláno bude to přisávat falešný vzduch a motor bude mít problémy naskočit nebo se vytáčet.To tak jen v kostce
IP:90.176.53.xxx  Vloženo:23.03.2017 17:07:57       Odpovědět 


Jackie



Příspěvků:

Zaregistrován:
20.03. 2017
Re: Pitbike 150cc   
Hele ... Jednou se mi stalo že mi nechtěla chytit...Kvuli El. Tak jsem se hral v karbu (myslel jsem že to je tim) A hral jsem si stim šroubem jak jsi řikal..A mam pocit že odtý doby to blbne..zkusim jak jsi psal to nastavit...Ale co stou kompresi..? To mi neleze do hlavy...Dneska jsem se byl projet..Maličko jsem zkusil el řešit. A vubec to nemělo vliv...Motor naskoči na 1-2 šlupu...Jezdim tak 5min...A prostě najednou spadnou otačky.. jak kdyby se udusila nebo ja nevim...Necham to odstát 2-3 min..Motor za naskoči na prvni šlupu.. a jedu dal.. Ja to nechapu
IP:88.100.184.xxx  Vloženo:23.03.2017 18:25:19       Odpovědět 


Hanz

profík

Příspěvků: 165

Zaregistrován:
16.11. 2009
Re: Pitbike 150cc   
Já jsem Ti odpověděl ohledně paliva jak jsi naznačil a to je potřeba prohlédnou.Něco jiného je EL.Tady bych začal jak motor přestane teplý jet, okamžitě zkusit jiskru z vysokonapěťového káblíku zda  přeskakuje jiskra proti kostře.Samozřejmě vytažená svíčka i koncovka (fajka)od káblíku.To proto,že motor bude lehce točit,ale přitom dbát na požární bezpečnost a káblík dávat dále od otvoru  svíčky aby nevznikl požár.Bude-li z káblíku přeskakovat jiskra může být buď vadná koncovka nebo také svíčka.Nebude-li přeskakovat na teplém motoru jiska tak může být vadná indučka nebo CDI a to už musíš buď postupně vyřazovat a měnit za nové nebo multimetrem proměřit.Na dálku se těžko v takové situaci radí,ale jestli je karbec OK jak jsem psal tak než motor vychladne toto musíš rychle zvládnou.Co tady plantáž pořád kompres.Kompres se měří kompresiometrem namontovaným místo svíčky.Kdyby byla kompres slabá tak by motor velmi spatně chytal nebo neměl by snahu ani naskočit.
IP:90.176.53.xxx  Vloženo:23.03.2017 21:36:43       Odpovědět 


Jackie



Příspěvků:

Zaregistrován:
20.03. 2017
Re: Pitbike 150cc   
Hanz děkuji za velmi cenné rady. A když pišete o fajfce než zkusim váš postup... tak mám možná jasno... puvodni fajfka se doslova utrhla ve vnitř...(nejaky kroužek) no prostě se to celé vytrhalo... než jsem nato přišel vyměnil jsem svičku a CDI..Tudiž to by mělo být okey... Ale indučku a fajfku jsem dal z mé puvodni pitbike.. 125cc krom toho že kabel byl o něco delši fajfka šla nasadit docela normalně..a všechno pasovalo.. Takže bych si asi troufl řict že problem je ta fajfka s indučkou...A co se týče komprese tak oní mluvim protože to začalo stimhle problemem... Já vim že jsem otravnej ale prostě ta komprese tam neni... A jak motor zahřeju a chcipne..Tak mam pocit že mi to urazi nohu... kope to při šlapnuti jak ... Prostě a jednodušše .. do ponděli mi přijde celá indučka i s fajfkou přimo na muj typ motoru ... Tak dám vědet jestli problemy pokračuji nebo ne. :) Děkuji moc za cenné rady
IP:88.100.184.xxx  Vloženo:24.03.2017 17:27:47       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.