Forum
7.7.24, jindrich
Re: Motor se zadu...
>>
25.5.24, Marek77
Lera Motors 140 T...
>>
6.4.24, Pavelvm
Re: Padání řetězu
>>
25.3.24, Nemiem
ATV 110 píská
>>
8.1.24, Miky12345
Re: Závodní řídic...
>>
15.12.23, bure1977
Re: atv 110ccm ne...
>>
14.12.23, bure1977
Re: Atv 110 nesta...
>>
20.8.23, Masata
Serizení ventilů ...
>>
15.8.23, Knapa88
Olej prosakuje př...
>>
25.11.22, ovesnyvk
Re: Rány při star...
>>
23.11.22, Kovboj
Re: Nestartuje st...
>>
19.5.22, Kecal
Re: jawa betka šk...
>>
Zobraz více výpisů
Statistiky
|
Stránky : 1
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Název příspěvku: motor 110ccm |
Zdravím.Koupil jsem motor 110ccm z nejake detské čtyřkolky,nebo buggy,namontoval jsem ho do motokáry kterou jsem postavil a ted řeším problém s tímto motorem,když motor nastartuji tak se mi otačejí i zadní kola.Poprvé když jsem ho startoval tak se točil pastorek na motoru ale neřešil jsem to jelikož jsem si myslel že motor nemá žadný odpor.Ted jsem namontoval zadní osu a dal řetěz a kola se stále točí...na karburátoru jsem snížil volnoběžné otáčky co to šlo.Motor nemá odstředivou spojku ale jakesi magneto...skousel jsem zadní kolo zastavit lehce nohou ale nejde to.Nevite prosim co by s tím mohlo být???? | |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:20.10.2016 18:12:23 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: motor 110ccm |
A opravdu motor nemá odstředivou spojku? Já si myslím, že ji má a ta spojka je ve spojkovém koši, který je nasazen na kluzném ložisku, které je zakouslé. | |
|
IP:109.233.66.xxx Vloženo:21.10.2016 10:40:54 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:21.10.2016 13:51:50 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 165
Zaregistrován:
30.06. 2014
| Re: motor 110ccm |
To je tak, když se snaží opravit motor někdo ... no nebudu komentovat. Jen si myslím žes úplný mimoň a měl bys to někomu dát na opravu. | |
|
IP:109.233.66.xxx Vloženo:22.10.2016 09:39:55 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
tak dneska jsem rozdelal vrch karburatoru a všechno jsem očistil...pak jsem to poskladal z5 a zase jsem snizil otačky toho volnoběhu a už to funguje motor jen tak pobublava:D...rekl bych ze neco bylo s takovým válečkem na kterém drží ta jehla?jestli to pisu dobře,protože šel težko vytahnou a jak jsem ho tam vracel tak šel podle mě lechce..hadrou navlhčenou benzínem jsem vytřel aji ten vrch v karburátoru kde je ten valeček s jehlou..doufám že jsem tim nic neskazil...protoze nastartuju necham to chvilku zahrat a když dam ten sitič do polohy aby byla klapka otevřena tak motor chcipne...nevite co by tomu mohlo být?neni špatně nastavenej ten druhej šroub...vzdušník??? vyčetl jsem nekde že by měl byt tak 1.5 až 2 otáčky povolen...děkuji za pomoc..nějak se to člověk musí naučit,tak opravář motorů nejsem ale snažím se s tím něco dělat | |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:22.10.2016 20:16:45 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 165
Zaregistrován:
16.11. 2009
| Re: motor 110ccm |
Ten váleček kde je jehla se jmenuje šoupátko a má na karbecu šroubek na seřízení volnoběhu.Druhý šroubek je na seřízení poměru vzduchu a paliva při volnoběhu a má být seřízen většinou na 1,5 otáčky,někdy i méně záleží jak jsou průchozí kanálky v karbeci.Nejlépe seřídit u zahřátého motoru na nejvyšší otáčky buď povolením nebo dotažením šroubku vzduchu do nejvyšších otáček. | |
|
IP:90.176.53.xxx Vloženo:22.10.2016 21:41:26 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
ok šoupáko..dekuji jo ty šroubky jsem pochopil ten větší s pružinku je na otáčky volnoběhu...ale právě ten motor by se měl startovat se zavřenou klapkou?nebo otevřenou klapkou?od sytiče...protože nevim jestli to dělám dobře nastartuji motor se zavřenou klapkou a po zahřátí motoru by se ta klapka měla otevřít,ale ja když ji po nějaké chvilce otevřu tak motor chcipne...nevim jestli třeba tu klapku(sytič)otvírám moc brzo nebo je závada jinde.četl jsem že ten sitič se otvírá a zavíra kvůli obohacení směsi co jde do motoru...a nevim jestli když někdo napíše zapnutý sytič jestli tím myslí otevřenou tu klapku nebo zavřenou..ja se moc omlouvam hledal jsem to na netu ale nemuzu si to nejak dát dohromady ....díky | |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:23.10.2016 14:46:50 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: motor 110ccm |
technikus terminus zapnutý sytič znamená o tvého karburátoru, že je zavřená klapka vzduchu a dochází k sycení palivem. Jinak máš špatně nastavenou volnoběžnou směs a ještě jsi mohl špatně dát těsnění u příruby karburátoru. 1,5 až 2 otočky se dělají na velkých motorech a ne na tomto, tady je cca kolem půl otočky, hodně záleží zda máš plný automat, nebo poloautomat s řazením. | |
|
IP:109.233.66.xxx Vloženo:24.10.2016 09:02:23 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
děkuji za vysvětlení..tak jsem to startoval dobře...ten šroubek teda utahnu a povolim jen pul otáčky...a kouknu aji na tu přírubu protože,bych řekl že žádné těsnění tam není....jinak ten motor bude automat řazení tam žádné není...přikladám nějaké foto motoru..třeba vás ještě něco napadne...kdyby ještě něco nastalo napíšu .....díky moc za rady
| |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:24.10.2016 17:17:23 Odpovědět |
profík
Příspěvků: 93
Zaregistrován:
08.10. 2012
| Re: motor 110ccm |
No pokiaľ to nemá radenie tak motor má len jednu rýchlosť dopredu a je tam odstredivá spojka a tá funguje na princípe keď má motor vyššie otáčky tak začne zaberať a roztočia sa kolesá a naopak...to znamená že na voľnobeh by mali byť nižšie otáčky aby spojka nezaberala. prikladám aj obrázok no nechcem robiť nikomu reklamu
kovboj ak sa mýlim tak ma oprav.
odstredivá spojka
| |
|
IP:195.91.127.xxx Vloženo:25.10.2016 11:11:13 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
ahoj.omlouvám se za obnovení tohoto starého tématu,ale mé problémy stále přetrvávají...motor jsem dal před zimou bokem a nic jsem s ním nedělal...ted když jsem se k tomu vrátil z5 tak jsem zkusil motor nastartovat,chytnul a asi po 5s chcípnul...měl jsem za to že je to špatným benzínem,takže jsem starý vylil a koupil jsem natural100,pak jsem rozdělal celý karburátor vše jsem vyčistil,pročistil trysky pak jsem vše vyfoukal vzduchem a poskládal..jestě jsem dal nové těsnění mezi motor a to koleno co jde od karburátoru...a očistil svíčku...potom jsem to zkoušel nastartovat a motor ted nechytne...díval jsem se do té misky co je na karburátoru dole a ta se nalila benzínem.nevím jestli ten šroubek ma být volný nebo utažený,ale zkoušel jsem obojí....potom co jsem to parkrát zkusil jsem sundal tu mistu z karburátoru a bylo v ní podle mě dost benzínu...a sundal jsem karburátor od toho kolena co vede do motoru a vevnitř bylo suché...nemělo by to být aspon mokré od toho benzínu...když jsem pak vymontoval svíčku taky byla suchá....šoupátko je trochu nazvedlé tak by tam ten benzín měl jít...jinak ten menčí šroubek jsem teda utahnul a potom povolil asi o te půl otáčky..pak jsem ho zkoušel povolit i více ale nic se nezměnilo...prosím poradte děkuji..jinak je to ten motor co je na předchozích fotkách 110ccm(108).. | Upraveno Speedevil8 v 18.06.2017 18:32:39 |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:18.06.2017 18:25:43 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
foto:
motor
| |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:18.06.2017 18:36:39 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: motor 110ccm |
foukat do karburátoru není dobré. Koukám na ten výfuk, s tím ten motor nenaladíš. Rozhodně je znatelné, že vůbec nevíš ani základní věci kolem tak jednoduché záležitosti jako je tento jednoduchý karburátor, to budeš dlouho ladit. Podle všeho máš nízkou hladinu plováku. | |
|
IP:109.233.66.xxx Vloženo:19.06.2017 10:18:53 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
upřímě jsem předtím nevěděl jak je težké s tím pracovat a seřídit to,ale snažím se o tom něco dozvědět a naučit se...jak vysoko by měla být asi ta hladina toho benzínu u plováku...a nebo tak...jaký má vliv ta hladina toho benzínu...když se ta hladiny zvedá,zvedne ten plovák ,který zatlačí ten hrot?jinak na ten plovák drží na osce a má ten malej plech na sobě,který zatláčí ten hrot...tam by se to mělo přihnout nebo naopak??jinak měla by být jedna z trysek pod hladinou benzínu aby nasála benzín??a ten výfuk je skoro stejnej jako original akorád trčel do boku proto se vyrobil nový z nerezu aby směřoval nahoru...dík za rady a trpělivost | |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:19.06.2017 18:06:52 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
dneska jsem opět laboroval s plovákem....znamej mi říkal že by hlavní tryska měla být pod hladinou a volnoběžná tryska nad hladinou....karburator jsem odmontoval a dal jsem ho do pruhledne sklenice,abych videl kdy se plovák zvedá a jestli jsou trysky ponořeny atd...2hodiny jsem přihýbal plíšek a rovnal a přelíval benzín a nic z toho....plovák zavírá tu jehlu od přívodu strašně pozdě...pokaždé byly obě trysky ponořeny...ale když jsem s tím bojoval včera tak jsem nalil trochu benzínu do prazdne misky od karburátoru ,vše jsem namontoval k motoru pustil jsem přívod benzínu zmáčkl jsem startovací tlačítko a hned to chytlo,ale hned se začaly točit kola(motokáru mam podloženou)a když jsem se snažil snížit volnoběžné otáčky nebo seřídit směs tak se nic nedělo a musel jsem to chcípnout....jak by podle vás měla být vysoko ta hladina?vůči tryskám? | |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:21.06.2017 17:35:47 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 103
Zaregistrován:
29.11. 2016
| Re: motor 110ccm |
Ten pliesok v karburatore je iba na nastavenie hladiny.To znamena za ak preteka prihnes ho aby nepretekal.Ak nedoteka pri vysokých otackach tak zasa prihnes aby stihal dotekat.Nic viac nic menej.A ak chces nastavit volnobeh tak kolesa daj na zem a tak skusaj.Na penke sa ti to vzdy roztoci.A ak je motor po smrti tak volnobeh nenastelujes. | |
|
IP:78.99.92.xxx Vloženo:21.06.2017 19:05:29 Odpovědět |
Brouk Pytlík
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
09.02. 2008
| Re: motor 110ccm |
Proč hned mluvit o motoru po smrti. Ono stačí jen dát opačně šoupě a je problém. Je to v točkách a nelze je snížit bo to nereaguje na točení šroubkem. Kdybych měl čas, poslal by jsi mi ten karbec a já ti ho ve stolici nastavím, ale mám tady 32 motorů na seřízení, generálky a opravy a 28 strojů na opravu. Do konce srpna nejsme schopný přijímat na servis. | |
|
IP:109.233.66.xxx Vloženo:22.06.2017 13:04:59 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
šoupátko bylo určitě dobře otočené a povolil jsem aji lanko od plynoveho pedálu aby nebyla šance že je moc došponované....jinak jsem dnes celou motokáru naložil a zavezl mechanikovi...řikal že do neděle to bude opraveno...pak napíšu co jsem teda dělal špatně...počítam s tím že to bude nějaká prkotina...člověk co tomu rozumí a podíval by se na to tak to má rychle opraveno... | |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:22.06.2017 18:24:38 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 6
Zaregistrován:
20.10. 2016
| Re: motor 110ccm |
zasraná volnoběžná tryska..čistil ty malé otvory na té trysce a špatně nastavená hladina plováku.plovák zavřel palivo příliš brzo..špatná těstnost mezi motorem a kolenem co vede do karbce...ve víčku nádrže nemám otvor..aby nevznikal podtlak.. | |
|
IP:77.242.90.xxx Vloženo:24.06.2017 21:10:12 Odpovědět | Stránky : 1
Online jsou
|