Forum
7.7.24, jindrich
Re: Motor se zadu...
>>
25.5.24, Marek77
Lera Motors 140 T...
>>
6.4.24, Pavelvm
Re: Padání řetězu
>>
25.3.24, Nemiem
ATV 110 píská
>>
8.1.24, Miky12345
Re: Závodní řídic...
>>
15.12.23, bure1977
Re: atv 110ccm ne...
>>
14.12.23, bure1977
Re: Atv 110 nesta...
>>
20.8.23, Masata
Serizení ventilů ...
>>
15.8.23, Knapa88
Olej prosakuje př...
>>
25.11.22, ovesnyvk
Re: Rány při star...
>>
23.11.22, Kovboj
Re: Nestartuje st...
>>
19.5.22, Kecal
Re: jawa betka šk...
>>
Zobraz více výpisů
Statistiky
|
Komentáře
ke článku: Bechlín 21.8. 2010 ze dne 15.08.2010, autor článku: Admin
Komentář ze dne: 25.08.2010 19:58:32
Autor: Kovboj (jkara@majaka.cz)
Titulek: Re:
To je velice složité. Letos je kategorie A2 pro motorky do 250 ccm pitbike a dirtbike. Myslím, že teda je kategorie pro tyto motorky. V roce 2008 jsme měli pouze jednu kategorii čínských motorek a závodníci volali po rozdělení. Udělal jsem to a v roce 2009 jsem vytvořil A1 a A2, kde A1 byly pitbike čína na malých kolech a A2 byla určena jako otevřená třída do 250 ccm. Těchto motorek na velkých kolech jezdilo celkem tři závodníci. Zvolil jsem proto pro letošek úpravu v kategoriích a omezili jsme to kubatůrově. A1 vysloveně pitbike do 140 ccm a A2 do 250 ccm. No a když se podívám na účast v závodech, tak čínské motorky na velkých kolech až na jednu vyjímku, nejezdí. Ptám se, má cenu dál řešit tyto dirty a jejich speciální kategorii?
Litujeme, nejste přihlášen, proto váš komentář nebude uložen do databáze
Zobrazit článek Bechlín 21.8. 2010
Online jsou
|
Vyhledávání
Naše akce
>>> Moto china cup 2010
>>> Moto china cup 2009
>>> Sraz - Baraba 2009
>>> Moto china cup 2008
>>> Sprint 200m minibike&scooter 2008
>>> Baraba 2008 - akce čínských strojů
|