Komentáře

ke článku: K Bodamskému jezeru na Kentoya Trigger 200
ze dne 06.05.2010, autor článku: Admin

Komentář ze dne: 07.05.2010 07:55:49     Reagovat
Autor: [suchouš] - Jarda (JARDAJBC@seznam.cz)
Titulek:
Napsal si to super. Téma článku je mi velice blízké. Vlastním Orion 31/250ccm voda/ od podzimu. Na delší cestu /zatím 150km/ beru baťoch na záda s obsahem svíčka, CDI,indukčka, kliče atd. a "přítele na telefonu" s dodávkou aby mě odvezl. V mém případě se to stalo dvakrát. Jednou nedostatek paliva i přes to že ukazatel hlásil polovinu a ve druhém právě ta indukční cívka. Bodensee a Lindau znám. Nádherné místo. I zmínka o motorkáři s BMW 1150 je mi vlastní. R 1200GS je nejlepší moto co jsem kdy měl. A rekord mám na Jawě 250 Jablonec- Burgas a zpět 3600km. To jsem byl mladší.
Čínské moto mi připomíná mé motozačátky ale hlavně je to cenová příležitost pro začínající.

Komentář ze dne: 08.05.2010 10:48:14     Reagovat
Autor: [FiffiQ] - Ondra (ondrej.dyk@seznam.cz)
Titulek:
Jsou to fakt jenom kecy, že číny jsou střepy. Mám Enduro Yuki GY-2 a je to ďábel. Za celou dobu trpěla jenom klasickejma nemocma - většinou jsou to ty bambusový čínský periferie - lanka, dráty výpletu atp., ale motorově je to supr stroj. Jezdím na ní už dva roky a když se člověk stará - olej, řetěz - dobře slouží.
Jenom nejede ti to něják pomalu? :) To máš asi hodně zapřevodovaný do terénu, ne? Já na tom enduru vytáhnu na silnici 90 a v terénu se rozhodně neztratí,..
Jinak asi budu následovat tvého příkladu. Leč jiným směrem - můj cíl je italský přístav Terst (původně Benátky, ale tam se prý nedá s moto vůbec operovat, navíc jsou cesou Alpy). :)

Komentář ze dne: 27.05.2010 11:46:30     Reagovat
Autor: [rentquad] - rentquad (info@rentquad.cz)
Titulek: Re:
Moc fajn článek, konečně někdo kdo se toho nebojí a jede.
Chtěl bych jen reagovat na Ondrův nápad jet do Benátek. Tak cesta je vážně přes Alpy, ale dá se to zvládnout, jen vejš už je málo kyslíku a motoška moc netáhla, takže na čínu bych doporučil nic nenakládat vyndat všechny restriktory a ucpávky vejfuku. Pak si myslim že i čína 250 je schopná Alpy zdolat.
No a pak ty Benátky. Samotnýho mě překvapilo že v Itálii se nedá na motorce do města.... ale je to vážně tak a Benátky se daj zdolat pouze po svejch, nebo lodí. Motorku musíš nechat buď v obrovskejch nadzemních garážích, nebo přímo u vjezdu do Benátek. Tam je parkoviště spešl na motorky ale pouze na 24hodin a musim říct že se tam s tim nemazlej. Když neni místo pro taliána, klidně tvojí motorku posune a je mu volný co ti dře, nebo kterou páčku ti zrovna urval... No ani policajt to tam moc neřešil....
Takže do Benátek na motorce už asi ne.

Komentář ze dne: 10.05.2010 16:29:42     Reagovat
Autor: [fanda9] - František (fandatupy@seznam.cz)
Titulek:
Ahoj chlape,tak takovým lidem jako jsi ty nesmírně fandím,jsi borec!A těma kecama o čínských šmejdech se nenech otrávit.Nejsem sice motorkář,ale kolkař,mám třetí kolku-čínu,sice za cenu ojetý japonský,ale asi jsem sadomasochista.A věř,taky si při vyjíždkách vyslechnu svoje.Ty zapřísáhlí"antičíňani"si akorát honěj na ego na svých značkových mašinách,a čína pro ně bude vždy něco míň.Pěkně napsanej článek!!

Komentář ze dne: 13.05.2010 12:56:09     Reagovat
Autor: [MCoufield] - Martin (bestmail@centrum.cz)
Titulek: Motivující článek
Hezky napsáno i provedeno - další z důkazů, že i na číně se dají podniknout delší (vícedenní) cesty. Sám mam nově čínu 250ccm - moje první moto a tak nějak přemýšlím časem podniknout nějakou cestu. Tento článek mě velice inspiroval.

Komentář ze dne: 10.06.2010 07:10:15     Reagovat
Autor: [petr] - Petr (petr.komarek44@gmail.com)
Titulek:
Mám Kentoya Trigger 125,s motorem z dirt biku 250ccm,na motoru ujeto 32000km bez jediného problému.Celkově na motorce ujeto 76000km,kromě výměn pneu a zadního tlumiče po cca 15000km jen ježdění.Motory jsou bohužel nchutně hlučná,ale jezdí.ideální pro hluchého.Zdraví Petr

Komentář ze dne: 29.08.2010 09:44:51     Reagovat
Autor: [Milda99] - Milan (milda99@seznam.cz)
Titulek: Bezva čtení !!!!
Po asi mesíčním rozhodování co si koupit za menší enduro, jsem se rozhodl pro Triggera 200 a tento článek mě potěšil, že to je spolehlivá mašinka. Napřed jsem chtěl starší Hondu 125, ale po zjištění že za pětiletou co má několik desítek tisíc kiláků za sebou musím vysázet zhruba 35 táců si raději koupím dvouletou Kentoyu koupenou tady s pár kiláky za dvacet tisíc a věřím že se svezu v pohodě za pomalu poloviční prašule. Čína se pomlouvá stále, ale v mnoha "značkových" výrobcích jsou stejně komponenty z číny, nebo je to celé od rejžáků a nakonec se na to plácne značkový nápis, aby to lidi líp kupovali.

Online jsou
Vyhledávání

Vyhledat text

Naše akce
>>> Moto china cup 2010
>>> Moto china cup 2009
>>> Sraz - Baraba 2009
>>> Moto china cup 2008
>>> Sprint 200m minibike&scooter 2008
>>> Baraba 2008 - akce čínských strojů

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.