Komentáře

ke článku: Nastavení ventilů na OHV motoru
ze dne 25.02.2009, autor článku: Kovboj

Komentář ze dne: 25.02.2009 17:15:53     Reagovat
Autor: [pastucha] - Zdeněk (o.friedel@seznam.cz)
Titulek:
Velice dobře a vtipně popsané, celkem jsem se nařehtal, více takových článků, aby člověk nemusel pořád procházet různá fóra a měl to na jednom místě. Ještě by se mohly přidat velikosti vůlí jak u ohv tak u ohac a napsat jak se projevují špatně seřízené ventilové vůle na chodu motoru, jinak super.

Komentář ze dne: 26.02.2009 13:28:00     Reagovat
Autor: [rytepo] - Jiří (rytepo@seznam.cz)
Titulek: Ja chci taky ventilovat
Zdar kolkaři.
Chtěl bych touto cestuou poděkovat kovbojovi , za článek , který mě přesvěčil o tom ,že seřídit ventily je sranda . Zapoměl v přípravě na tři základní věci a to na baterku ,svačinu a nezjistil jsem ,jak velkou vůli mám nastavit.
A proto se na Vás obracím , zda by mi někdo poradil , kolik toho plechu mám mezi ty dříky nacpat.
Mém SHINERAY 200 STll
Díky Jiří

Komentář ze dne: 27.02.2009 23:57:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - HONYA (pohoda.nabytek@centrum.cz@)
Titulek: to nezaplatíš!!!!
Tak jsem konsternován, co tady Kovboj vytrvořil.
Nastavení ventilů, no prostě to už musí zvládnout i ....člověk který nemá ponětí o co go.
A ktomu ta fotografická dokumentace no panové i dámy tak to teda smekám. KOVBOJI DÍÍÍÍKY!

Komentář ze dne: 28.02.2009 09:13:29     Reagovat
Autor: [Kovboj] - Kovboj (jkara@majaka.cz)
Titulek: Děkuji
Děkuji až se červenám. JJ na tu baterku jsem myslel, ale pak mi to nějak vypadlo, možná to o ni doplním. Ohledně těch vůlí, to není tak jednoduché, napsat udělejte takové a makové. Pokud to má mít maximální výkon a pohodu tak je to individuální pro každý typ motoru. Zlatý střed je něco kolem 0,08 - 0,15 Ale chystám článek jak na OHC motory, tak i na ty vůle.

Komentář ze dne: 07.04.2009 12:24:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dave (d.kis@seznam.cz )
Titulek: Pomoc!!!
Prosím o nějaké info mám Loncin 200 a nemůžu na ni nic sehnat můžete mi něco poradit?
Předem děkuji .

Komentář ze dne: 24.11.2009 19:31:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - stano25tdi (stano.jeno@centrum.sk)
Titulek: nastavenie ventilou OHV
ahoj ..zabudol si tam dodat na kolko maju byt nastavene ventile

Komentář ze dne: 17.04.2010 21:42:24     Reagovat
Autor: [mitro] - matej (matej-mitrik@post.sk)
Titulek:
Ahoj kovboj mám yuki 200 GY4 takže je to Čína,a nastavenie ventylov je 15-20 v manuály. No keď som volal mechanikovi tak mi trvdil že on to nastavuje na 10-15.Nastavil som to na 10-15 ale trošku vynechávala no keďže som myslel že sú tesné, tak som ich vrátil na 15-20.Len že v zime som prešiel káblovanie, a všetky spoje prečistil a prepájkoval, tak prestala vynechávať, no zanáša sviečku karbónom. Podľa mechanyka treba povoliť vzduchovú trisku 2,5 otáčky,no ja som skúšal aj viac aj menej a stále je sviečka čierna od karbónu, a neviem si s tým rady olej neberie.Ak môžeš poraď.A ešte prosím ťa napíš kedy a ako sa nastavuje rozvodová reťaz,kde a ako sa ziťujú vôle reťaze, lebo zatiaľ som to nenašiel nikde. Za rýchlu odpoveď vopred ďakujem Matej.

Komentář ze dne: 15.01.2012 22:08:11     Reagovat
Autor: [skoda] - rudolf (rudy.muzik@seznam.cz)
Titulek:
ahoj mužu se zeptat co je to přesně za typ motoru nazev? děkuju

Komentář ze dne: 02.02.2012 11:10:32     Reagovat
Autor: [Kovboj] - Kovboj (jkara@majaka.cz)
Titulek: Re:
Motor to byl z Lydy 203E

Komentář ze dne: 27.12.2012 23:57:55     Reagovat
Autor: [dantesmontes] - daniel (dantesmontes@seznam.cz@)
Titulek: lifan125
ahoj zdravím sháním detailní radu pokud možno s fotem doted jsem dělal 2takty čz250 motor.koupil jsem nedávno tento motor asi lifan 125 a nevím jak mám sundat kartery z obou stran sundal jsem šrouby karteru ale od sebe mi to nejde potřebuju borce který tady určitě je jestli mi muže ukázat jak přesně krok za krokem s fotem moc by mi to pomohlo stavim hyosung karion sehnal jsem motor z dortbike budu měnit kolečko vačky a nemužu se tam dostat kdyby to šlo zaslat na muj mail bylo by to super instrukce s fotem jak to jde za sebou děkuji předem Daniel

Komentář ze dne: 28.12.2012 00:05:42     Reagovat
Autor: [dantesmontes] - daniel (dantesmontes@seznam.cz@)
Titulek:
omlouvám se není to lifan je to stejný motor jako na fotu u tohoto článku děkuji Daniel

Komentář ze dne: 21.09.2017 03:34:48     Reagovat
Autor: [Metaltree] - Josef (cermiiik@seznam.cz)
Titulek: Nastavení předstihu
Ahoj Všem, nejakou dobu vlastním Lydu 203 hardworker, foto motoru zde jak je v článku. Před cca 500km dělaná GO motoru díky prasklému ozubnému kolečku 3. převodového stupně, a těď opět zlobí. Povolil se mi šroub na magnetu (středový) a nechtělo to startovat, tak jsem ho dotáhl a u nemohu nastartovat vůbec, mám pocit že jsem rozhodil nastavení předstihu ale nevím přesně. Co vím tak ryska T v kontrolním okénku a píst v horní ouvrati ale já ho mám ve spodní. Nevíte co by mohlo být špatně? Děkuji moc za pomoc

Online jsou
Vyhledávání

Vyhledat text

Naše akce
>>> Moto china cup 2010
>>> Moto china cup 2009
>>> Sraz - Baraba 2009
>>> Moto china cup 2008
>>> Sprint 200m minibike&scooter 2008
>>> Baraba 2008 - akce čínských strojů

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.