Komentáře

ke článku: Koupit čínu ano a proč ne!
ze dne 31.01.2009, autor článku: Admin

Komentář ze dne: 01.02.2009 15:08:22     Reagovat
Autor: [bedka] - Bedřich (musil@musil.info)
Titulek:
Dobrý den, obdivuji Vaší trpělivost. Protože taky pracuji ve službách pro občany, dovedu si představit s jakými Potížisty se musíte vyrovnat. Ale zpět k tématu. Na různých motkách (vše JAWY) jezdím celý život (55 let). Loni na jaře jsem si dopřál radost a koupil si nový Yuki Star 250. Poučen celoživotním bojem s Jawáckou technikou jsem očekával podobné problémy. Bohudík, nestalo se. V současnosti mám najeto 5500 km a žádný významný problém. Kromě běžné údržby jsem doplnil několik vyklepaných šroubků a po neklidném chodu vyměnil svíčky. Také jsem vyměnil vytahaný řetěz (který je skutečně vyroben z bláta). Namontoval jsem řetěz ČZ včetně nových řetězek. Pro lepší průběh jsem upravil počet zubů. Jinak nemám nejmenší důvod ke stížnostem a dávám Vám za pravdu. Pokud se motorka občas přejde s klíčem a šroubovákem, není s ní problém. Nikdy jsem neměl Japonskou motorku, ale z dob mládí si pamatuji žertovné historky které se tradovaly o panu Hondovi, který si z turistické návštěvy Itálie v bato

Komentář ze dne: 01.02.2009 17:10:52     Reagovat
Autor: [bedka] - Bedřich (musil@musil.info)
Titulek:
koukám, že se mi článek nevešel do předepsaného chlívečku. Tedy, tradovalo se na přelomu 60-tých let, že pan Honda si přivezl ze zájezdu do Itálie v batohu mopeda, kterého doma okopíroval a tak vznikla sláva Japonských motorek. Nemyslím, že by Číňanům trvalo 40 let, než se dostanou na jejich úroveň. A každá konkurence slouží pokroku. Takže už se těším na chopper Yuki 1400 ccm.

Komentář ze dne: 03.02.2009 12:19:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - 650ccm (Daliba@seznam.cz)
Titulek: Drobná rada
Dobrý den.
Jsem spokojený majitel jedné "číny". To samozřejmě neznamená, že bych ji občas nezkontroloval, nepromazal, nedobil baterii, nedotáhnul řetěz, ...
Ale občas jsem musel dlouze zkoumat, jak-kde-co povolit, vyndat, neulomit, ... "Univerzálně" napsaný návod mi většinou byl k ničemu.
Pak jsem si koupil novou Kawasaki. Prodejce (pan Halbich) s námi při předávání motocyklu strávil přes hodinu tím, že ukazoval jak-kde-co, radil kdy a jak často ...
Vím, že čas jsou peníze. Ale ušetří to peníze prodejce později, když hned na úvod někdo pomalu a polopaticky ukáže zákazníkovi (zejména 16-ti letému klukovi), co a jak má dělat.
Vždyť i výměna žárovky je u některých modelů docela problém.

Komentář ze dne: 03.02.2009 15:48:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - vdo moto (david@vdomoto.com)
Titulek: Re: Drobná rada
Dobrý den, to je samozřejmostí, že je potřeba každému zákazníkovy motocykl předvést a popsat. Ovšem těch informací je na začátku až příliš a lidé jsou většinou netrpělivý a natěšení málokdo posluchá. A nebo přijedou tatínkové , kteří jsou velice chytří a mají velmi mnoho zkušeností a pak volají, že je problém. Takže je to taková slepá ulice. Nic méně děkuji za reakci na můj článek. David Kůrka V.D.O. MOTO

Komentář ze dne: 03.02.2009 17:18:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - fanda9
Titulek:
Zdravím,předem všechen obdiv trpělivosti pana Davida K. .Pracuji denně s lidmi,a bohužel mohu jen potvrdit,často se člověk chtě nechtě musí pozastavit nad tím co jsou lidé zač,a jak si vyklédají vztah zákazník,právo VS. obchodník,povinnost,záruka.Je mi do breku,když vidím jak dělámu ostudu světovému mínění na naší šikovnost a inteligenci se vším si poradit.Kde jsou ty zlaté české ručičky a když ne ty.tak aspon soudnost?!

Komentář ze dne: 17.02.2009 10:59:01     Reagovat
Autor: [IvanGS] - Ivan (lelak@azsatelit.cz)
Titulek:
Mám motorku německou i čínskou, s oběma jsem spokojen. Dělám v obchodu a prodávám zboží jak z EU tak asijského původu.
S p. Kůrkou v mnohém nesouhlasím. Příběh pěkný, konkrétní potížista by zasloužil, na druhou stranu spotřebitel má na zboží bez vady nárok ať stojí sebeméně a pokud se o něj stará v souladu s návodem a něco se rozbije, ať reklamuje a musí mu být vyhověno, ne každý si umí vyměnit nebo i dotáhnout šroubek, naopak mnozí prodejci v případě sebemenší svépomocné opravy automaticky ruší záruku.
Pan Kůrka mezi řádky přiznává, že jeho zboží možná opravdu není tak kvalitní ale říká "co chcete za ty peníze".
Mou čínskou motorku jsem měl rozebranou do šroubku (se svolením prodejce). Mile mne překvapila kvalita a pevnost materiálů a také zpracování 95% dílů. Na druhou stranu jsem našel pár drobných nedostatků nad kterými jsem kroutil hlavou a to že jsem si je opravil, je má dobrá vůle byť vím, že prodejce, který mi motorku prodal, by mi ochotně a s úsměvem vyměnil i up

Komentář ze dne: 19.02.2009 20:08:13     Reagovat
Autor: [D3nky] - D3nky (jiri.denke@seznam.cz)
Titulek:
Pan Kůrka akorátupozorňuje na výši kvality těchto motocyklů. Tyto motorky stoji 30000Kč ne proto že jsou tak malé ale proto že jejich kvalita není tak vysoká ikdyž myslím že některé číny přežijí i značky jako je Yuki.

Komentář ze dne: 25.02.2009 08:00:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - fredye (fredye@atlas.cz)
Titulek: Re:
A odkud myslíš, že dováží motocykly YUKI? To je také Čína

Komentář ze dne: 05.03.2009 13:57:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - turbo bob (turbo-bob@centrum.cz)
Titulek: Nezoufejte lidé drazí
Dobrý den,

jsem mechanikem v autodlílně která poskytuje záruční servis a opravy čínskych stroju, asi před 14ti dny jse měl možnost se s panem Davidem Kůrkou setkat osobně, a mohu mu jen dát za pravdu, protože v dobách Svazarmu a komunistické éry měli lidé - jezdci vice manualni zručnosti, mnohdy od stroju které něměli výkon ani stabilitu a přesto jezdil každý kdo nechtěl chodit pěšky, a když něco upadlo tak se zašlo do hospody a v každé vesnici byl pán mechanik a JZD se lecos opravilo a zavařilo.
Sám jsem motorkářem a vlastním ČZ 250 r.v 1961 bez problému jezdím a udržba a kontrolu dělám tak jednou týdně a jednou za měsíc větší, denně v sezoně pořídím najezdit i 50-100km.
Dnešní jezci a řidiči činských skůtru choperu endur, si opravdu naivně myslí že když jim motorky spadne ze stojánku a praskne jim zrcátko a ulomí se páčka vlivem pádu a nárazem na asfalt, že to daji do servisu a v záruce se jim to zadarmo opraví, ruku na srdce když píchnete auto taky ho dáte do pneuservisu

Komentář ze dne: 05.03.2009 13:59:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - turbo bob (turbo-bob@centrum.cz)
Titulek: Re: Nezoufejte lidé drazí
... pneuservisu a kolo si vyměníte za rezervu samy, od toho je přeči povinná výbava, nač pak vozit sadu žárovek? Když si ji neumíte vyměnit = rada jednoduchá, běžte vrátit řidičák, protože nemáte na silnicích co dělat, když váš stroj nesvítí a ohrožuje nás ostatní řidiče.
Když vám dojde benzín jeto vaše chyba,protože jste si nezkontrolovali stav před jizdou, po nalití vše fungovalo,jelo normálně, proč to vozit na vleku do servisu a dělat ze sebe blbce, tomu já se normálně směji upřímě ruku na srdce, kdo nemá technické nadání nebo není trošičku kutil a manualně zručný, ten by měl zustat raději na chodníku nebo na kole.

Co říci závěrem? Ano china ano, ale za devadesát procent závad si mohou majitelé stroju samy, ohánní se zárukou a ani si neumi namazat řetěz a nahustit pneu, je to bida s nouzi,pevně věřím tomu že leckteré china stroje tu bunou jezdit tak jako moje satřičká číza i za padesát let, ale nejdřív k těmto strojum musí mít majitele vztah a ne to hnedle nový trápit na lo

Komentář ze dne: 05.03.2009 14:01:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - turbo bob (turbo-bob@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Nezoufejte lidé drazí
... trápit na louce v blátě potoce a pořádně to nezajet, však si stejně každej řekne že je to nový a mám to v záruce tak tomu dám pokouřit, a kdyby něco tak to dám do servisu a oni mi to jsou povini opravit ale co takhle očividně spálená spojka po ani ne 2000km? Olej přepálenej, kartéry zezlátlý, to se snad ani nedá uznat že to nedostalo pod vocas, a pak se majitele diví že opravu musí zaplatit samy, a proč? Protože se ke stroji nechovaly tak jak by měly a čekaly že ta čtyřkolka bude jezdit jako ostrá suzuka honda či yamaha.

Proto mohu jen panu Davidu Kůrkovi dát jen za pravdu.

A všem majitelum china strojum přeji,at vice věnuji udržbe a stavu oleje, protože kdo maže ten jede,protože odpradávna platí, že jedna kapka oleje je chytřejší, nežli deset blbejch zámečníku.

Komentář ze dne: 13.03.2009 00:54:32     Reagovat
Autor: [raduuuz] - Radek (radek.krejcir@seznam.cz)
Titulek: neustálé přehříváni
dobry den, koupil sem si schineray 250 vzduchem chlazenou ale vzduch aj s větráčekem mě motor nějak nestíhá chladit, když na tom blbnu, aj když třeba jedu delší trasu. Nešlo by to nějak pošéfovat? Nebaví mě každou chvilu zastavovat. dikes

Komentář ze dne: 13.03.2009 18:26:59     Reagovat
Autor: [Kovboj] - Kovboj (jkara@majaka.cz)
Titulek: Re: neustálé přehříváni
rád bych upozornil, že zde jsou komentáře k článku, pokud máš nějaký dotaz, nebo problém, je od toho forum

Komentář ze dne: 02.04.2009 17:51:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - pes (r.pacholik@seznam.cz)
Titulek:
Zdravím Vás.
také jsem se stal majitelem jedné číny.Pánové ruku na srdce co si budeme povídat,tyto moto mají své mouchy a není jich málo.Budiž.Mě třeba dělá dost velký problém absence solidního manuálu a značná neochota dealerů (jasně že ne všech).Nejsem žádný mechanik,ale snad nejsem úplně volšovej na ruce,ale někdy i drobná oprava je docela oříšek.Uvědomte si také,že i drobné úpravy jsou poměrně nákladné.Nejsem zastáncem moto číny ,ale ani je nehaním.Vím také že číňan musel na moto dělat zásahy kvůli homologaci.Na mé moto aby vyhověl max.rychlosti 45 km (mám 50) dal rozetu jak volant.Moto se okamžitě šíleně přetáčela a logicky strašně vibrovala.Hlavní příčina spousty závad - uvolňující se šrouby,prasklý držák před.světla,ulomené zadní světlo (mimo jiné také nelogicky upevněné přes "sadu šroubků a vrutů" ).Vyměnil jsem rozetu za menší a vibrace jsou pryč ,ale hned je to + 1 000kč

Komentář ze dne: 06.04.2009 10:07:12     Reagovat
Autor: [IvanGS] - Ivan (lelak@azsatelit.cz)
Titulek: Re:
Mnozí přispěvovatelé mluví o něčem jiném - pokud si v záruce člověk zničí nevhodným zacházením, nedostatečným záběhem motoru, přetěžováním atd., ať mu záruku nikdo neuzná! Psal jsem o tom, že jako zákazník nesouhlasím s názorem "nízká cena=nižší kvalita, počítej s tím a nevymrzuj". Ať výrobce i prodejci uvádí otevřeně "milý zákazníku, ceně tohoto výrobku odpovídá kvalita zpracování a použitých materiálů", upozorní že životnost stroje je omezená, že se s ním nesmí do terénu, že na upadlé, prasklé a uvolněné věci díky vibracím se záruka nevztahuje atd. atd. Pak jsem jako zákazník plně informován a mohu se podle toho zařídit. Dokud tato informace není, z hlediska zákona i zákazníka se jedná o plnohodnotný motocykl za příjemnou cenu, v rámci omezení daných provozní příručkou s ním mohu jezdit jak chci a musí bezvadně fungovat!
Podotýkám - jsem příznivcem čínských motorek, jednu mám a jsem naprosto spokojen.

Komentář ze dne: 14.04.2009 20:28:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David Kůrka (david@vdomoto.com)
Titulek: reakce
Vidím, že je potřeba téma krapet usměrnit. Nikdo tu nemínil za málo penez, málo muziky. Ale pokud si koupím v Baumaxu vrtačku za 900,- tak ji určitě nedám do firmy na každodenní užívání nebo ano? To bych nechtěl být tím prodvačem u reklamací . mslím, že by to dopadlo tak, že by všichni živnostníci trpěli na vyčůranost našeho národa. á každý chodil po 14 dnech nareklamaci žádat novou vrtačku a sklad by se tenčil . ano mám i takové zákazníky co si koupí motocykl 23měsíců jej užívají, a pak ji přijdou na reklamaci na poslední chvílku,, a víte co já to chci vrátit '' kam by jsme přišli taky by jse mi líbylo koupit si nový počítač užívat jej a před koncem záruky nebo v době 6 měsíců, bez udání důvodu vrátit to bych měl stále nový počítač modernejší a stále záruku že? Tak takle uvažují někteří zákazníci a navrhují,,tak já nechci peníze dejte mi novou motorku a já si ozmyslím odstoupení od kupní smlouvy.

Komentář ze dne: 14.04.2009 20:39:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David Kůrka (david@vdomoto.com)
Titulek: Re: reakce
Jojo, tak takhle by to dopadlo pokud by se vše mělo dělat podle zákona. Zákon je krapet nedořešen. Nebo spíš postaven krapet šejdrem . Všichni zákazníci se ohánějí občanským zákoníkem na ochranu spotřebitele a kdo ochrání živnostníky před vyčůránky? Nestalo se nejednou, že zákazník našel hezčí stroj po té co si zakoupil můj . A rozhodl se jej vrátit, když mu bylo zděleno ne e. Tak se rozhodl stroj poničit a v záruce vrátit. U vedu příklad vypustíme olej zadřem motor a pak olej nalijeme zpět a máme zadřený motor a odstupujem od kupní smlouvy. Hezké, že? No jsem z toho plný emocí a hořkosti. Samozřejmě zaplat nám ten pán v bílém plášti na hoře, že nejsou všichni takový!!!!!

Komentář ze dne: 22.09.2009 10:50:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel Vyšata (marka.cz@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: reakce
Pane kůrko,pokud opravdu vracíte peníze za vadný motocykl tak jste asi anděl,já se to toho nedočkal ani po závadě prasklého držáku tlumiče.Ten motor mi neuznali,prý na něm nebyla stopa po asfaltu!!Zevrubý příspěvek jsem posílal,zatím je poslední.Byla "klika"že jsem zrovna vjížděl na silnici,dovedete si představit toto při 50-ti km.rychlosti?A to jsem u prodejce trval !!,na odtoupení od smlouvy!!!!!!Jinak dokladů k reklamacím mám již skoro na román.Neuznávám!argument,vyrobeno v Číně,proto nízká cena.Na mě,jako kupujícím je jestli budu cenu akceptovat.A jestli to vyrobili třeba Marťané,není pro mne podstatné.Nechte si uzákonit že výrobky z Číny jsou nekvalitní,proto cena nízká,a pak se nemáme o čem bavit.nebo uveďte(prodejci) u jakéhokoliv výrobku,vedle dalších informací,NEKVALITNÍ VÝROBEK!!! Je na mě jako zákazníkovi,jestli jej koupím.Ale vy tam NIC!! takového neuvádíte a pak se cítíte ukřivdění.Spíše je to o tom,vole kup to a pak si trhni.

Komentář ze dne: 22.09.2009 11:11:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel Vyšata (marka.cz@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: reakce
A ještě pro upřesnění,jelikož jsem si až bohužel teď všiml,pane Kůrko,jedná se o váš produkt který dovážíte.Enduro XT 200GY-3.Ale uznejte sám,pokud nemám pořádný manuál jako býval za socialismu k našim motocyklům,jak se mají mladí majitelé vašich "produktů"orientovat v údržbě.a nejen oni.Teď,co jsem si motocykl poopravil,jsem s ním vcelku spokojen.Jen bych rád měl nějaký řez motoru,s popisem součástek,a jejich vyobrazení,nastavení vůle ventilů,atd.To co vydáváte vy za manuál,nemá s tím co si představuji já nic společného.A propó,v něm mám uvedeno,záruka 2 roky,nebo 6000km.Tak pokud mi "praskne"žárovka i ta je v záruce,Váš prodejce se mě chtěl také zbavit tvrzením,že toto či ono je ze záruky vyňato.Bohužel měl smůlu.Jelikož nečtete VY!!!!Co si necháte natisknout.

Komentář ze dne: 01.05.2009 12:35:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - TGX (gayer.t@post.cz)
Titulek: VDO Explorer
Koupil jsem pro syna EXPOLRER 125. Prodejce (celkem solidni firma se servisem) mi rekl, ze se moto montuji v Mar. Laznich ve VDO pokud ano tak sorry, ale je to na VDO ane Cinany. Moto jsem hned po privezeni odstrojil dotahl a doplnil srouby, ocistil rez.... . Kabelaz provedena opravdu prasecky. Po 120 km praskl nahon na tachometr (suchy a rezavy) Namontovany tak ze jsem se divil ze vydrzel i tech 120. Brasna s naradim na nosici chybela (prodejce rekl, ze ji jeste na zadnem motocykl od VDO nevidel). Za 40 t. chapu ze nedostanu HI-TECH, ale ne DODO (dodelej doma) jako pred 30 lety. Pokud si motorku koupi 16 lety junior bez tatinkova supportu tak bude akorat nestastny. Jinak musim pochvalit moto jezdi solidne, motor slape jak hodinky.

Komentář ze dne: 02.06.2009 16:04:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - haotian 50 (@)
Titulek: je to smejd
sam jsem majitelem teto cinske motorky sice se jedna pouze o skutr ale uz bych tuto chybu neudelal.ma sice malou spotrebu a nizkou porizovaci cenu,ale vse se tam trepe ale hlavne motor dela docela rachot a to nemam najeto ani tisic km.motor je na rozsypani.ale nastesti pasuji z daslsiho cinana yuki speed.ale spotreba je tam opravdu nizka.

Komentář ze dne: 14.09.2009 11:09:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš (tchlibec@gmail.com)
Titulek: Bla bla
Milý pane Kůrko
Vaše příběhy o neznalosti zákazníků jsou jistě zajímavé, ale to není problém čínských skútrů. Pokud "vypadne šroubek z blatníku", jistě si ho většina zákazníků vymění vlastními silami.
Sám dobře víte, že problém čínských skútrů je jinde, nějak jste tuto část zapoměl zmínit. Skútry z Číny jsou nekvalitní nejen zpracováním, ale i použitými materiály. Pro čínské soudruhy několikamilimetrové odchylky v rozměrech dílů nehrají roli, zákazník kupující věc za poloviční cenu má s těmito "detaily" počítat. Hlavním, tím nejpodstatnějším problémem, je kvalita materiálů ze kterých jsou skútry vyráběny. Vypadávající a praskající šrouby, puchřící gumové části, praskající plasty, nekvalitní a poddimenzované konektory kabeláže včetně vodičů atd atd... Další kapitolou jsou spínače a ostatní mechanické věci, jejich životnost je menší než krátká. Nízká cena na úkor kvality materálů a zpracování není tou správnou cestou. Stále mi není jasné jak může někdo schválit tyt

Komentář ze dne: 14.09.2009 11:12:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš (tchlibec@gmail.com)
Titulek: Bla bla pokračování
...tyto "stroje" pro provoz na komunikacích, jízda na nich může být i nebezpečná.

Design těchto motocyklů je většinou líbivý, sice je každý skútr podobný jinému z produkce renomovaných značek, ale na to už jsme u Číny zvyklí. V poslední době firmy skupují krachující a zaniklé značky evropských výrobců a prodávají noname čínské skútry pod zdánlivě evropskou značkou, toto jednání se přibližuje podvodu. Neznalý zákazník neví, že Sachs již není německá firma a kupuje v domění, že bude mít německý motocykl. Toto jednání hraničí s "uváděním v omyl". Další značky jako Italmoto, Yamasaki atd ani nekomentuji, jsou trapným útokem na neznalé zákazníky.
Sám jsem před dvěma lety čínský skútr vlastnil, vím o čem mluvím. Zkušenosti desítek ostatních majitelů jsou stejné. Pokud prodáváte čínské skútry, buďte k zákazníkům upřímní a vysvětlete, že za poloviční cenu kupují výrobek poloviční kvality a nelze ho využívat na plno, spíše rekreačně nebo jednou týdně na nákup rohlíků.

Komentář ze dne: 20.09.2009 19:03:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel Vyšata (marka.cz@seznam.cz)
Titulek:
Vážení motoristé-kolegové.i já jsem si loni koupil motocykl od fy. VDO enduro Tiger 200 ccmÓ jak honosný název.Asi jsem ty peníze měl propít,alespoň by mi bylo blbě a věděl bych z čeho.Nějaký manuál z nikoho nevyrazíte,jak si poladit ventily se mi snad podaří sehnat.Nestejnoměrné napnutí řetězu jsem reklamoval 3-krát.Nakonec to bylo vyřešeno napínákem,který jsem si musel předělat po mechanicíh doma,je v záruce,byl jsem ochoten jít na spoluúčast,dal jsem 700kč.Práce mechaniků spočívala v tom,že vyrazili jeden článek řetězu,řetěz napnuli jak sviňaNavíc napínák tlačil řetěz k vidlici.Zpuchřelé pryžové díly,rezavý rám,to jsem zjistil až když byl motocykl doma.Letos jsem vyjel ze servisu po výměně oleje a rána jak z děla a já seděl skoro na silnici.Praskl držák tlumiče a napraskl jeden držák motoru-u stupaček.Držák opraven VDO,a vyztužen,prý na to mají povolení výrobce,motor nechán,neuznáno.

Komentář ze dne: 11.11.2009 19:42:23     Reagovat
Autor: [cert] - tonda (@tondaznojmo)
Titulek:
mam shineray 250 a nedam na ni dopustit je to v rukach staci normalni udrzba a jezdi bez problemu 2 rok a k clanku davam vam ve vsem za pravdu cert

Komentář ze dne: 20.02.2010 17:48:39     Reagovat
Autor: [důchodce] - Ivan (ka.men@seznam.cz)
Titulek:

Zdravím všechny fandy a kritiky čínských motocyklů. Před 6-roky jsem si zakoupil čínský stroj Kentoya Twinshot 50 a mám na něm najeto přes 20 000 km. A protože jsem rybář jezdím většinou polními cestami,výčet závad je minimální. Největší závada je ohnutý stojánek,vadný přerušovač bliken ,dvě žárovky, řetěz a dvě ojeté pneumatiky.Myslím,že pokud se dělá alespoń mimální údržba , ohlídají se oleje a namaže řetěz ,tak jsem těch 19 000 kč nezahodil. Za pár dní koupím malé 50-kové Enduro a zase zkusím číňana.

Komentář ze dne: 05.08.2010 21:57:22     Reagovat
Autor: [milan.7650] - Milan (milan.7650@seznam.cz)
Titulek: Jaký pán taký krám
Plně s vámi souhlasím zajímavé počteníčko ,,,
Taky jsem si koupil číňana ale s tím ,že si vychytám muchy a přek každou jízdou vše kontroluji.A jezdí bez problémů když najdu problém tak ho řeším a pokud si nevím rady jsou různé fóra......Jestli je to japonec nebo číňan je jedno záleží na údržbě.Nadarmo se neříká ""Jaký pán taký krám "" :-D

Online jsou
Vyhledávání

Vyhledat text

Naše akce
>>> Moto china cup 2010
>>> Moto china cup 2009
>>> Sraz - Baraba 2009
>>> Moto china cup 2008
>>> Sprint 200m minibike&scooter 2008
>>> Baraba 2008 - akce čínských strojů

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.