Komentáře

ke článku: Yuki Twinsport 125
ze dne 26.01.2009, autor článku: Admin

Komentář ze dne: 28.01.2009 11:26:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pheta (@)
Titulek:
Ahoj, no to pokuckávání ve vysokých otáčkách by mne upřímně řečeno sralo. Dej vědět jak jsi s tím pochodil.

Komentář ze dne: 04.02.2009 16:46:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - david Kůrka (david@vdomoto.com)
Titulek: rada
Dobrý den, u podtlakových karburací naopak příliš mnoho vzduhu působí přehlcení. Zmenšete naopak přívod vzduchu do filtrboxu zmenšením průměru sání, nějakou páskou hadříkem čím koliv. Pokud to nepomůže, zaměnte CDI jednotku uvnitř bývají studené spoje a spojené s vibrací to dělá pěknou paseku. Poslední varianta požádejte prodejce o dočasnou výměnu karburace a uvidíte,že jedna z těchto věcí to jistě bude. Sázím na přívod vzduchu.

Komentář ze dne: 08.02.2009 14:50:58     Reagovat
Autor: [pastucha] - Zdeněk (o.friedel@seznam.cz)
Titulek: Re: rada
Děkuji za reakci a rady, vyzkoušel jsem ten hadřík na sání a nepomohlo to, ba naopak, budu zkoušet dále, ještě jednou děkuji.

Komentář ze dne: 22.02.2009 18:42:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Nagel (nagel@centrum.sk)
Titulek: Rada
Mám tento istý motocykel a v podstate bez problémov. Motocykel sa mi občas správal podobne, ale prestalo to. Vymenil som prívodnú hadičku od nádrže ku karburátoru, tá pôvodná bola nejaká mäkká a pod kohútom bola zdeformovaná. Zrejme mala menší prietok.
Skús spraviť toto:
Pri zvýšených otáčkach motora sa spotrebováva viacej paliva. Do karburátora vtedy môže prestať vtekať dostatok benzínu.
Skús jazdiť s kohútom na rezervu, aj keď je dosť benzínu. Ak to nepomôže, z obyčajnej umelej fľaše priveď cez hadicu benzín do motorky, ale nezabudni, aby bola fľaša odvzdušňovaná.
Chyba môže byť v prietoku kohúta alebo v hadici. Takto v podstate bez nákladov môžeš vylúčiť jednu z možných závad.
Môže byť aj zle nastavená hladina benzínu v karburátore, ale to je pri novej motorke nepravdepodopbné. Na Jawách sa to robilo prihýbaním plieška pri ventile vtoku do karburátorovej komory.
Držím palce.


Komentář ze dne: 10.03.2009 23:51:11     Reagovat
Autor: [tarabec] - Václav (tarabec@mail.cz)
Titulek:
Ahoj, Mam dva motocykly, Yuki sport 125 a Yuki twinsport, u tý twinsportky mi to dělá to samý, dělá to už kolem rychlosti 90 km/h, zkusím vyměnit tu hadičku a doufám že to pomůže. Zdar

Komentář ze dne: 11.03.2009 07:09:15     Reagovat
Autor: [pastucha] - Zdeněk (o.friedel@seznam.cz)
Titulek: Re:
Předem děkuji za reakce a rady. K té hadičce - vyzkoušej, ale tím to asi nebude, to jsem zkoušel. Jestli ti to dělá u 90 ti, plus mínus, tak to by mělo být normální, alespoň podle tvrzení mechniků, pokud teda máš originální řetězovou sadu, protože to je spřevodované tak, že otáčky při této rychlosti jsou maximum co dovolí CDI. Musel bys ho vyměnit, na to se taky chystám, jakmile to počasí dovolí, zkus kontaktovat Kovboje, s tím už jsem to probíral, mohl by ti s tím CDI poradit a nějaké ti prodat, sám jsem zvědavý. Napiš při jakých otáčkách ti to začne dělat, mi to dělá při jakékoliv rychlosti, vždy když potřebuji vytočit motor, tak asi od těch 7 tis. ot. když mám otevřený plný plyn. Jinak všem ještě jednou děkuji, když zase něco vyzkouším, dám vědět ostatním.

Komentář ze dne: 14.03.2009 14:12:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Nagel (nagel@centrum.sk)
Titulek:
Na tej zmene sekundárneho prevodu možno niečo bude, lebo ten som zmenil. Pozri si môj článok na www.motoride.sk. Ale predsa, úplne bežne chodím na 9000 otáčok, občas aj 10000 a nerobí mi to. A štvrtý prevodový stupeň pri predbiehaní vytočím aj na tých 12000 a stále ťahá, nevynecháva.
Takže nebude to asi nejaká systémová chyba, skôr nejaká nepodarená súčiastka, ktorú ste mali to šťastie kúpiť s motorkou.
Ale každopádne sem napíš, či a ako sa Ti to podarilo opraviť.

Komentář ze dne: 20.07.2009 21:00:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - alda (@)
Titulek: to je hruza
premyslel jsem nad Yuki motorkou, ale co ctu od lidi je hotova hruza, opravdu by me nebavilo se v te motorce porat hrabat. 1100 kolimetru neni vubec nic, to mam na jeden mesic. O MUJ BOZE. V zaveru pises ze to muze byt dobra motorka, no jak myslis, az nato prijdes tak zacnes resit dalsi cinskou zahadu.

Komentář ze dne: 24.03.2011 18:05:38     Reagovat
Autor: [Nagel] - Pavol (nagel@centrum.sk)
Titulek:
O mojej krásnej yukine vám už nič nenapíšem. V apríli 2010 dopravná nehoda, motorka išla do šrotu. Poisťovňa mi vyplatila 600 € za moto, 300 € bolestné. Našťastie zranenia neboli závažné. Ale, dajte si pozor na cestách, mňa nabrala felícia s prívesným vozíkom, ktorý sa rozkýval a otočkou o 270 stupňov prekrížil celú cestu, nebolo kam uhnúť. Doteraz mi je za motorkou veľmi smutno. Teraz vážne rozmýšľam nad 350 spt. Moja skúsenosť je, že vzhľadom na cenu týchto motoriek im nie je moc čo vytknúť. A našiel som videá, že bez problémov vydržala cestu z Argentíny cez Chile do národného parku Ushuaia, a to išli po samých štrkových cestách.

Online jsou
Vyhledávání

Vyhledat text

Naše akce
>>> Moto china cup 2010
>>> Moto china cup 2009
>>> Sraz - Baraba 2009
>>> Moto china cup 2008
>>> Sprint 200m minibike&scooter 2008
>>> Baraba 2008 - akce čínských strojů

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.