Poznávám svou motorku

>, Téma: Články, Zdroj: Pheta, Vydáno dne: 26. 01. 2009

karikatur01 Proč si mnozí myslí, že vše čínské je šrot?
Stále více se na různých diskuzních fórech objevují kritické a velmi často ničím nepodložené příspěvky na téma „ Vše čínské je šrot „ a „ povídal jeden známej, že slyšel „ … atd …
Zaujala mne jedna reakce majitele a spokojeného uživatele takové čínské motorky, který stále do kola píše, jak nemá problém, a že je to vcelku spolehlivý stroj. Bohužel se najdou neustálí rejpalové a prudiči, kterým naprosto jasná zkušenost spokojeného uživatele nestačí, tak pro ně máme tento článek, který napsal onen majitel čínské motorky.
Ještě upozornění: Příběh je zcela vymyšlen a jakákoliv podobnost s realitou je zcela náhodná.

Jsem zcela vyjímečný:
Co 2 týdny jdu do stodoly a už cestou sbírám kusy motorky, které roztahaly slípky a kozy po celé barabizně. Všechny takovéto upadnuté kousky přilepím izolepou (čínského původu) a pokusím se nakopnout motku - po několika pokusech (kdy mi střídavě odpadává kopačka a el. startér) se motorka rozjede.
HURÁ!
Má vyjížďka začíná:
Nejprve jedu pianko, abych se ubezpečil, že izolepa je z té lepší série a vydrží aspoň několik kilometrů. Po 2-300 metrech zastavuji na první, pravidelnou zastávku, kdy dotáhnu všechny zbývající šroubky. Ty musím dotáhnout, protože už jsem se dávno dostal přes stádium "když odpadl, nebyl důležitý" a ty zbývající jsou důležité VŠECHNY!
Po této nutné, ale zábavné kratochvíli se mohu rozparádit... zařadím i trojku! Neskutečnou rychlostí 45km/h se řítím místním vidlákovem (rozuměj Brno) a mohu se pomstít na všech těch motorkářích s rybářským náčiním na zádech. Po každém předjetém stroji evropského původu (Jawa, Simson, Babetta...) dělám zářez do nádrže. Nehtem, samozřejmě, protože čínský lak je pro tuto zálibu jako dělaný. (mmch musím se přiznat že zas tolik netlačím, už se mi stalo, že jsem v takovéto rychlosti málem urval tu nádrž, když jsem svou paží mocnou a ukrutnou zaznamenával kardinální úlovek- traktor!)
Takto kroužím okolo místního kačáku (Prýgl) asi půl hodiny a ve chvílích, kdy motorka jede i bez pomoci mých nohou, přemýšlím, zda-li ten zvuk byl tak hlasitý, nebo jsem zas někde ztratil výfuk.
Po 3/4 hodině však ubírám plyn, abych předešel potupnému kuckání motorky- přece už ji znám a vím jak na ní! Motorku chcípám (lžu, stačí přestat kroutit plynem ala Fichtl a motka chcípne sama) a stylem "koloběžka" se rozjíždím domů. Na zvědavé dotazy lživě a stydlivě odpovídám, že tím šetřím životní prostředí, to že by motka nedojela, to nepřiznám! Jsem přece hrdý motorkář!
Když se dostanu domů, zkontroluji co jsem zase během této super jízdy ztratil a hned běžím k nejbližšímu překupníkovi objednat díly nové. Ceny jsou fajn, každý majitel číny je totiž automaticky velkoodběratel...
A tak končí můj zážitek, na který se těším celých dalších 14 dní. Pokud by se doručování dílu urychlilo, mohl bych si dovolit jezdit na motorce i 1x týdně! Ale ono je to stejně jedno, ve volné chvíli totiž sedím na různých motorkářských fórecha pod různými nicky se snažím všem nakukat, jaké jsou ty číny shity - že VŮBEC nejedou. Chci totiž být jeden z mála kdo ji má - být vyjímečný je můj sen!