Stránky : 1  


hemy

nováček

Příspěvků: 21

Zaregistrován:
01.07. 2009
Název příspěvku:    jaký trysky   
když sem dal otevřenej sportovní filtr a odlehčil vejfuk, o kolik bych měl zvětšit trysku v karburátoru? jen hlavni, nebo mam dat větší i volnoběžnou? mám deltaforse300
 
IP:195.113.135.xxx  Vloženo:28.02.2015 15:16:45       Odpovědět 


ok1vkt

nováček

Příspěvků: 17

Zaregistrován:
14.07. 2014
Re: jaký trysky   
Těžko radit, je to dost subjektivní....
Volnoběžnou bych asi mozna i nechal, jestli jde vyladit směs šroubkem....
A tu hlavní budeš muset zkoušet. Když bude tryska malá, tak motor nebude mít vykon (jakoby omezovač otaček). Ale není ani vyloučeno, že trysku nebudeš zvětšovat ale naopak zmenšovat....
IP:89.102.160.xxx  Vloženo:03.03.2015 11:30:33       Odpovědět 


hemy

nováček

Příspěvků: 21

Zaregistrován:
01.07. 2009
Re: jaký trysky   
no svíčka má barvu dobrou, jen se mi zdá že to nad 6500otáček stráci dech. vždycky to šlo až na omezovač. a když prudce přidam plyn, tak se zakuckává ale to jen v nízkejch otáčkách
IP:188.175.221.xxx  Vloženo:04.03.2015 10:52:37       Odpovědět 


Scarlott

nováček

Příspěvků: 110

Zaregistrován:
27.03. 2014
Re: jaký trysky   
Jelikoz jsi otevrel sani, tim padem jsi pustil vice vzduchu, tak musis pustit i vice benzinu, abys zachoval pomer. Jen se mi nezda tta ztrata dechu. Ja resil na sve, ze kdyz jsem jel na nizke otacky a prudce pridal plyn, objevila se dira v plynu. Vyreseno z 90% a to vetsi volnobeznou tryskou. Budu ji jeste zvetsovat a doufat, ze dira zmizi uplne. Nicmene kdyz jezdim a zapomenu zapnuty napul sytic, tak po ohrati moto nevytoci max otacky a chova se to prave jako omezovac... Po vypnuti sytice to pak toci az na mesic. Takze dost mozna budes trysku zmensovat. Zkousel jsi menit pozici jehly? Mimochodem ten omezovac to dela pri plnem plynu? Nebo v jake poloze? Popis to podrobneji
IP:37.188.129.xxx  Vloženo:06.03.2015 23:28:01       Odpovědět 


Scarlott

nováček

Příspěvků: 110

Zaregistrován:
27.03. 2014
Re: jaký trysky   
Volnobezna tryska neslouzi pouze k volnobehu. Je tam jeste prechodovy kanalek, kterym proteka benzin presne ve chvili kdy z volnobehu pridas plyn. Takze volnobezna tryska musi byt tak velka, aby tam proteklo pri prudkem pridani dostatek benzinu nez vse prevezme hlavni tryska s jehlou. Takze mala tryska-malo benzinu v prechodovem kanalku-duseni tesne nad volnobehem pri pridani plynu. Nejdriv vyres toto a az pak serizuj smes a otacky volnobehu...


Jo a jeste jedna malickost. Ja kdyz daval ladak, pouzil jsem sve cinske koleno k motoru, po sundani jsem jenom ziral. Soudruzi z ciny mi nechali hned u valce na prirube k motoru (je privarena k tomu svodu zevnitr) veliky svar kolem dokola. Ten svar zmensil prurez svodu temer o polovinu, coz je podle me dost. Odbrousil jsem svar co nejvice a vysledek byl dost pozitivni na chod motoru. Pokud neco delas s vyfukem, zkontroluj svody zevnitr....
Upraveno Scarlott v 06.03.2015 23:42:06
IP:37.188.233.xxx  Vloženo:06.03.2015 23:34:55       Odpovědět 


hemy

nováček

Příspěvků: 21

Zaregistrován:
01.07. 2009
Re: jaký trysky   
zatim dik, vyzkoušim to a dam vědět
IP:188.175.221.xxx  Vloženo:07.03.2015 19:48:43       Odpovědět 


paranmax



Příspěvků:

Zaregistrován:
05.04. 2016
Re: jaký trysky   
Zdravím, koupil jsem postarší motorku s motorem Lifan 125, zdá se mi, že je tam bohatá směs (nebo chudá) prostě svíčka je černá od sazí. Zkoušel jsem všelijak poštelovat směs na karburátoru, ale stále je to stejné,podobné. Neví někdo jaká hlavní tryska se tam dává ve výrobě nejčastěji, ať se mám při koupi od čeho odrazit.
IP:.xxx  Vloženo:09.04.2016 20:14:41       Odpovědět 


lagi

nováček

Příspěvků: 18

Zaregistrován:
21.01. 2016
Re: jaký trysky   
Mám dotaz na scarlott. Ve tvých přìspěvcìch jsem zjistil že jsi tunil Loncina 250 v Xmotos CBF-33C. Mám úplně stejnou motku, akorát né od novoty. Myslìš, že by jsi mi mohl dát pár typů a mohli bysme hodit řeč?? :) 
IP:37.48.7.xxx  Vloženo:11.04.2016 15:30:46       Odpovědět 


patt

nováček

Příspěvků: 0

Zaregistrován:
08.03. 2016
Re: jaký trysky   
Taky mam 250tku loncina, typ XM250 a také by mě zajímaly různé úpravy :) Jinak já když jsem koukal na koleno vejfuku, tak normálně v tom ohybu od hlavy dozadu je ta trubka dvojitá vevnitř prostě trubka v trubce, takže je v tom ohybu o dost menší průřez, než ve zbytku svodu. Vykuchat to nejde, leda nechat naohybat novou trubku, ale zůžený je to celkem fest... Nevím proč je to tak dělaný.
IP:81.201.48.xxx  Vloženo:11.04.2016 20:46:04       Odpovědět 


lagi

nováček

Příspěvků: 18

Zaregistrován:
21.01. 2016
Re: jaký trysky   
Mě ten origo svod taky celkem překvapil. Ten vnitřnì svár dost branil odvodu spalin. Dal jsem tam koncovku se svodem od RP. Ten už vypadá jinak a jde to i cìtit.
IP:176.74.128.xxx  Vloženo:12.04.2016 12:49:01       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.